NU-mi mai place Blue Monday

Posted on

Înainte să ofer motivele pentru care am făcut această afirmaţie vizavi de un club, care până nu demult era locul meu preferat de vineri sau sâmbătă seara, voi trece într-o revistă evoluţia preferinţelor mele în materie de localuri în Oradea.

Prin anul al doilea de studiu, când am început să ne formăm o mică gaşcă, cutreieram cea mai mare discotecă din Oradea, No Problem. Aproape un an de zile, a fost locul nostru preferat. Încet-încet, gusturile ni s-au schimbat şi ne-am îndreptat spre centru, mai exact sub celebrul Pasaj Vulturul Negru, în Downtown, dar şi în afara pasajului, în Escape. Dar şi acestea ne-au pierdut interesul, în câteva luni.

Când în sfârşit Blue Monday s-a mutat în locul fostului Miraj, am crezut că vom avea un loc de calitate, cu muzică live, cu oameni care ştiu să aprecieze muzica bună. Şi aşa a fost până de curând, acesta metamorfozându-se într-un club care este accesibil oricui şi unde preţurile au crescut simţitor. Acum e plin de cocalari şi prinţese, iar o Mirinda la doză este 5,5 RON. Cât?? Mai mult decât într-un bar de fiţe. Şi toate astea din cauză că nu se percepe vreo taxă de intrare. Oricum, din ianuarie 2010, vine tata Bolojan peste ei şi va supravieţui cine poate. Îţi ţii deschis clubul şi după ora 23, plăteşti o taxă pentru fiecare oră în plus. Să vedem atunci ce o mai fi …

Dezamăgirea provine de la seara de ieri când am ascultat muzică foarte proastă. Nu ştiu ce s-a întâmplat de când a plecat Tavi, dar parcă totul a scăpat de sub control. Pur şi simplu nu îmi mai place.

Prefer o petrecere precum cea de vineri de la mine de acasă, unde am fost 30 de prieteni şi colegi de facultate, când fiecare aduce ce doreşte să mănânce sau să bea, decât să văd fiţe ieftine într-un local cu preţuri exorbitante. Îmi pare rău de ce a ajuns acest local. Cred că trebuie să se inventeze un alt local pentru noi în Oradea noastră, ca să ne mai atragă cumva … Până atunci fie vreun lounge cochet, fie acasă la careva, în stil american.

Leave a Reply

