Credinţa

Posted on Updated on

Nu sunt lecţii de viaţă ceea ce ofer sau scriu eu aici. Sunt doar nişte constatări triste ce provin de-a lungul timpului. Astfel, observ tot mai mulţi oameni în jurul meu care se bat cu pumnul în piept, povestind cât de credincios sunt ei, cât de des merg la Biserică. Ferice de ei. Îi apreciez şi mă bucur că există oameni care nu invocă lipsa de timp atunci când este vorba de participat la slujbele religioase. Dar când tot aceşti oameni se dovedesc lipsiţi de scrupule şi de sentimente, situaţia se schimbă.

Eu nu pot înţelege cum aceşti aşa-zişi credincioşi pot purta ură şi resentimente în ei, cum pot să-şi lase baltă semenii la nevoie, cum uită de tot ce înseamnă prieteni sau familie. Am astfel de cazuri în jurul meu. Nu îi numesc prieteni, doar cunoştinţe. Sunt persoane care se pretind credincioase şi de fapt în sufletul lor simt doar ură şi poartă resentimente, şi mai mult nu se pot debarasa de ele cu toată credinţa lor. Oare chiar nu îşi dau seama ? Chiar nu realizează că Dumnezeu este sus şi le vede pe toate?  Nu au frică de nimic?

Sunt bulversată de toate aceste crezuri şi oameni care se cred atotştiutori şi mai ales iubitori de Dumnezeu. Măcar de nu s-ar lăuda … sau ei nu au auzit de iubirea de semeni ? Pare-se că nu.

2 thoughts on “Credinţa

    andrathoughts said:
    25 August 2009 at 12:04

    Stiu ca e un post serios, dar am inceput sa zambesc pe masura ce citeam deoarece stiam exact la ce te referi. Iar faza asta cu “n-am timp” ma face sa ~X( daca intelegi ce vreau sa spun 🙂 Consider ca atunci cand tii la cineva poti sa-ti faci putin timp in agenda aia plina ca sa-ti oferi sprijinul. Dar poate doar noi gandim asa, altii or fi mai “credinciosi” 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      25 August 2009 at 12:43

      Mie mi-ar fi jena sa fac astfel de afirmatii, m-as baga in Pamant de rusine spunand ca sunt credincios si cand, de fapt, nu imi ajut prietenii la nevoie sau fac alte fapte infricosatoare … Eu am foarte multe astfel de cazuri in jurul meu si dupa cum am spus sunt doar cunostinte si nimic mai mult. Nu imi pot face de lucru cu astfel de personaje.

Leave a Reply

