Nu am timp

Posted on Updated on

Azi, când am cerut cuiva un pic de ajutor, am primit un răspuns ca o palmă: “Nu am timp”. Când invoci astfel de motive nu poţi să te consideri un om, darmite credincios. Mai bine spui “acum nu pot”, “nu vreau să te ajut” sau orice alt răspuns decât “nu am timp”. Dă dovadă de lipsă de respect faţă de persoana care avea nevoie de tine.

Şi iată ce versuri am găsit:

“Oricât ai vrea de mult,
N-am vreme să te-ascult,
N-am timp de pierdut cu prostii,
Mi-a ajuns!
Oricat de mult ai vrea,
N-am timp de-aşa ceva,
Găseşte-ţi altceva mai bun de facut”

Tot mai des, oamenii invocă acest motiv. Nimeni nu are timp de nimic. De nimeni. Nici chiar de propria persoană. Este trist să faci astfel de constatări. Îmi pare atât de rău că nu mai avem timp de lucruri minunate sau de prieteni. Regret şi mă doare.

Azi a fost una din acele zi în care nu am avut putere de nimic, şi totuşi a existat o persoană care a reuşit să mă ridice foarte mult. Mai există astfel de prieteni.

Şi totuşi, nu ai timp … ? Păcat.

Leave a Reply

