2 ani

Posted on Updated on

Sunt doi ani de când am păşit pentru prima oară în firma DEC. Nu voi uita niciodată dezolarea momentului. Pentru prima oară, după ani de voluntariat, munca mea urma să fie remunerată. În tot acest timp, am învăţat o mulţime de lucruri, m-am maturizat mai mult, am evoluat din punct de vedere profesional.

Am avut tot timpul noroc căci în colectivul în care mă integrasem erau foarte mulţi colegi şi prieteni de-ai mei, astfel că acomodarea a decurs firesc şi natural.

În timp, atribuţile şi responsabilităţile mele s-au înmulţit simţitor. Acum, privind în trecut, dar mai ales spre acea zi, un zâmbet cald răsare pe chipul meu.

Au trecut doi ani. Vor mai trece mulţi alţii …

Leave a Reply

