E joi, din nou

Posted on

E din nou joi. Joia îmi aminteşte de vremuri bune şi frumoase. Dar azi o joi tristă. Multe adunate la un loc şi mă bucur că doar mâine mă voi mai duce la servici. Va urma o binemeritată vacanţă (fie şi ea medicală), dar sper să reuşesc să îmi pot limpezi gândurile.

În aceeaşi măsură văd că lumea este foarte interesată să afle detalii despre o nuntă care va avea loc curând. Constat că sunt tot mai multe taguri cu referire la ceea ce am numit “nunta anului”. Nu voi intra în foarte multe detalii, fiindcă am impresia că va fi un eveniment demn de notat pe ici, pe colo. Da, în acest week-end voi fi dublă nuntaşă. Cred că va fi un sfârşit de săptămâna foarte interesant, magic şi … chiar DIVIN.

Şi totuşi, azi e joi. Acum câteva săptămâni, era joia magică. Dar azi nu mai e.

Leave a Reply

