Un bai nu vine niciodată singur

Posted on

Am auzit de mult prea multe ori această vorbă, încât, la început îmi spuneam: “Desigur, e doar o vorbă din bătrăni”, însă treptat, odată cu trecerea timpului, mi-am dat seama că este realmente, adevărată.

Niciodată o problemă nu vine singura. Trebuie să ne obişnuim cu gândul că după un necaz, cu siguranţă va mai urma unul. Şi tot aşa. Pentru că Dumnezeu ne dă şi bucurii, dar şi supărări. Iar dacă reuşim să le depăşim cu adevărat pe toate, răsplata va fi una pe măsura puterilor noastre. Să răzbim şi trăim cu credinţă. Sunt sigură că în final tristeţea se va metamorfoza în bucurie.

6 thoughts on “Un bai nu vine niciodată singur

    Diana said:
    23 September 2009 at 09:34

    Adica, sa inteleg si eu logica ta: daca treci peste ceva greu vei primi o rasplata, dar se crede ca un greu ti-e dat pt ca ai gresit tu undeva… uneori mi se pare atat de ingusta mintea omului, intocmai cum e un cal la caruta cu ochelarii aceia pentru a nu vedea in lateral!

      Alina Gâdoiu responded:
      23 September 2009 at 16:14

      Ideea este simpla: Dumnezeu ne da si bine si rau. Dupa tot raul vine si bine. E ca o rasplata ca ai reusit sa treci si peste obstacole. Asa vad eu lucrurile. La cine te referi cand spui de minte ingusta?

    paladino said:
    23 September 2009 at 11:46

    Alina, imi sterg blogul, asa ca ma poti scoate de la blogroll. Multumesc.

    Diana said:
    24 September 2009 at 09:02

    Nu la tine nic intr-un caz! ma deranjeaza f tare cand vad oameni care se lasa in voia sortii spunand “asa a vrut D-zeu” la astfel de persoane ma refeream!

      Alina Gâdoiu responded:
      24 September 2009 at 10:41

      Da, stiu. Sunt de obicei oamenii care traiesc sau provin in/din mediul rural si sunt obisnuiti cu anumite datini si au diverse prejudecati.

Leave a Reply

