Există o vorbă după care toate companiile mari sau IMM-urile se ghidează, şi anume: “Clientul nostru, stăpânul nostru”. Clientul este centrul oricărei întreprinderi, fiindcă fără de el nimic nu poate fi realizat.
Pornind de la această premisă, orice companie care se respectă oferă diverse facilităţi, bonificări şi reduceri clienţilor fideli. Desigur că nici Vodafone nu face excepţie de la această regulă. Sunt client al acestei companii de mai bine de 9 ani şi în tot acest timp nu am avut nici măcar o problemă cu ei. Din păcate, nu pot spune acelaşi lucru despre concurenţa lor, adică Orange, care mi-a dat bătăi de cap în cei peste 4 ani de când deţin un contract cu ei.
Revenind însă la Vodafone, în urmă cu câteva zile, apelez Serviciul Clienţi pentru a intra în legătură cu un operator al lor. Luasem hotărârea să renunţ la abonament, fiindcă după aproape 10 ani nu mai aveam parte de nicio facilitate. Deţineam un abonament în valoare de 7 euro (+TVA), în preţul acestuia intrând 60 de minute naţionale în intervalul 17.00-5.00, respectiv 30 de minute în reţea, oricând (facilitate obţinută de clienţii cu o vechime de peste 3 ani). Nu mi se mai părea rentabil, în condiţiile în care un client nou are sute de minute, oricând, la acelaţi preţ. Am oferit aceste motive operatorului, care după o verificare a corectitudinii informaţiilor, mi-a venit cu o ofertă doar-doar va reuşi să mă ţină în continuare aproape. Ştiam că asta va urma – pentru că am mai avut o încercare de a renunţa la abonament în urmă cu câţiva ani şi răspunsul a fost oferirea de facilităţi – însă nici nu mă aşteptam la propunerea lor. Era vorba de 800 de minute în reţea şi 100 de minute naţionale, oricând, la acelaşi preţ al abonamentului. “INCREDIBIL” îmi spun în gând. Ar face orice pentru clienţii lor, mai ales acum în perioade de criză. Sincer, sunt de admirat că deţin această putere de convingere şi că au reuşit să mă păstreze încă doi ani de acum încolo. Într-adevăr, fidelitatea se răsplăteşte la VODAFONE.