“Profesionalismul”, un cuvânt necunoscut de către Orange România

Posted on

Scriam în urmă cu mai bine de o lună de zile, un post despre Roamingul de la Orange. Între timp am avut alte multe discuţii cu operatorii de la Serviciul Clienţi (411), legat de solicitarea mea. Mi s-a spus de fiecare dată că în maxim 30 de zile problema mea va fi soluţionată. Am trimis un fax cu factura detaliată scanată în care am marcat toate convorbirile pe care le consider neefectuate, alături de un mesaj cu problema mea. S-a întâmplat exact pe 4 septembrie.

Suntem în 10 octombrie. Desigur că nu am primit nici până acum un răspuns deşi mi s-a promis de fiecare dată. Ieri i-am sunat din nou, povestindu-le a mia oară întreaga situaţie. M-au pus să trimit un mail pe serviciul.clienti@orange.ro şi să revin cu un telefon peste o oră să verific dacă a ajuns la ei. Resun. Mi se spune că nu a ajuns şi să retrimit şi să resun. O oră mai târziu, după trimiterea mailului, resun. Desigur că mailul nu a ajuns la ei. Mi se furnizează alte două adrese de email customer@orange.ro şi customer.care@orange.ro. Retrimit şi sun din nou, azi. În sfârşit mi se confirmă că mailul a ajuns şi mi se spune că am fost pusă ca prioritate şi problema mea va fi soluţionată.

Din păcate, nu pot renunţa la serviciile lor, fiindcă nu sunt dispusă să le plătesc 75 euro pentru lichidare, pe motiv că sunt abia în primele 3 luni din cei 2 ani de prelungire. Însă dezamăgirea mea este foarte mare. Totuşi vorbim de Orange, nu de vreo firmă de joasă speţă. Orange care se laudă că sunt numărul 1 în telefonia mobilă în România. Dar tot Orange este compania care suprataxează clienţii săi. Poveşti similare am auzit foarte multe, deci nu se poate spune că totul se întâmplă în imaginaţia mea!

Concluzia este simplă: profesionalismul nu este un cuvânt ce descrie compania Orange România. Trist.

Leave a Reply

