Un gând bun de seară

Posted on

De multe ori, cu toţii ne întrebăm care ne mai este sensul în această viaţă. Cu ce scop am apărut pe pământ? Însă departe de toate aceste întrebări existenţiale, stă în fapt dorinţa noastră de a fi tot mai buni şi mai buni, de a fi în căutare de nou, de a trăi, de a experimenta, de a munci, de a iubi, de a vedea lumea în lung şi în lat.

Dintotdeauna în mine a sălăşluit un voiajor. Mereu îmi doream să umblu în lumea toată, să cunosc oameni din diverse medii, să îmi lărgesc orizonturile. Deşi am umblat ceva, niciuna din experienţe nu se compară cu cea ateniană, când, timp de 3 luni am fost student şi vizitator deopotrivă. Atunci am simţit cum un vis devine realitate. Cu siguranţă că această experienţă aş repeta-o oricând, dacă aş mai putea. Însă sunt conştientă că fiecare vârstă are frumuseţile şi tristeţile ei. Ideea este să nu renunţăm niciodată la vise, să facem cât mai mult din ceea ce ne dorim, chiar dacă de multe ori se întâmplă să facem şi lucruri care nu ne plac, să sperăm mereu în mai bine. Să credem în asta.

Din păcate, am renunţat la multe vise sau mai bine spus, le-am pus pe poziţii inferioare, găsind întotdeauna un alt loc întâi, care, de multe ori, s-a arătat a fi nu tocmai cel mai bun. Însă,  experienţa rămâne şi măcar aceea nu trebuie regretată. Nu trebuie să fim dezamăgiţi de nimic, trebuie privit totul cu acelaşi gând pe care l-am tot exprimat aici şi anume acela că “Totul se întâmplă cu un anumit scop”, şi trebuie învăţat din asta.

Cred în optimism şi în schimbare. Întotdeauna am crezut asta, chiar dacă uneori nu am fost tocmai cel mai optimist om. Dar, până la urmă, dacă crezi că va fi bine, cu siguranţă va fi. Totul depinde de noi şi de alegerile pe care le luăm, de starea de spirit care ne caracterizează, de visele pe care le avem. Iar Dumnezeu ştie cel mai bine ceea ce este mai bun pentru noi şi ne păstrează tot ce este mai bun.

Leave a Reply

