Didi: „Dacă aş fi om, i-aş pune pe oameni să se joace mai mult şi să nu mai facă pe maturii.”

Posted on Updated on

Didi, singurul câine cu blog (blog de dog), a aniversat pe 4 noiembrie 2 ani de existenţă ai blogului, motiv pentru care am vizitat-o  să o felicit. Cu această ocazie i-am adresat câteva întrebări despre ea, blog şi IMS (Lucian Cremeneanu).

Didi

De unde vine numele tău, Didi ?

De la sora lui Dexter, personaj de desene animate. Când stăpânul mi-a pus acest nume, nu a ştiut că voi avea aceeaşi personalitate cu a ei.

Cum ţi-a venit ideea de a-ţi concepe propriul blog?

L-am primit cadou de la stăpânul meu care, atunci când şi-a făcut site-ul, a făcut o secţiune Didi şi m-a pus să îmi fac blog.

Ai mulţi vizitatori unici pe zi?

Cifrele sunt variabile. Cei mai mulţi vin să citească blogul meu, care este, practic, o locomotivă a site-ului. Numărul maxim de vizitatori unici s-a înregistrat când mi-am făcut prima freză.

Care a fost cel mai drăguţ mail pe care l-ai primit?

Nu ştiu cine este persoana care l-a scris, însă era un mesaj de „La Mulţi Ani” de revelion.

Azi (4 noiembrie), blogul tău a împlinit 2 ani. Cum crezi că va evolua blogul tău peste încă un an?

Într-un mod absolut surprinzător. Stăpânul vrea să schimbe designul site-ului, dar sper că mă voi regăsi în el. Poate va exista şi o rubrică de comentarii.

Ce argumente ai pentru a afirma că eşti un câine aparte?

Faptul că am blog, că înţeleg multe lucruri,  că mă exprim, că nu am muşcat pe nimeni. Stăpânul chiar voia să pună pe uşă mesajul „ATENŢIE! Câine bun”

Dacă nu erai câine, erai …

Mi-ar fi plăcut să fiu pisică pentru că mi-ar plăcea să urc în copaci.

Cum se prezintă căţelul ideal în viziunea ta?

Să fie vesel, să nu mănânce din gunoaie, să ştie traversa strada, să fie tandru şi jucăuş, dar şi manierat.

Dacă ai fi om, ce ai schimba în viaţa oamenilor pentru ca ei să ducă o viaţă mai bună?

I-aş pune să se joace mai mult şi să nu mai facă pe maturii.

Identifică 3 calităţi şi 3 defecte ale tale.

Calităţi: sunt credincioasă, deşi nu mă duc la biserică, nu latru decât atunci când am ceva de spus, socializez uşor cu orice formă de existenţă (câine, pisică, om şi chiar arici!)

Defecte: depedentă de scărpinatul pe piept, uneori sunt răzbunătoare pentru că mă lasă singură acasă şi cel mai mare defect: nu îmi place cum cântă IMS la chitară!

Care este locul ideal, unde îţi place să îţi petreci timpul?

În comuna primitivă Biharia. Aici nu există reguli, mâncare este cât este ziua de lungă – adică bufet suedez -, pisici la discreţie şi să nu uit de găinile CFR-istului!

Care este idolul tău uman? Dar animal?

Nu am un idol uman. Nu mă cobor chiar atât de jos … Cât despre idolul animal, acela este Brian, câinele din Familly Guy, care bea, fumează marijuana, dar este foarte deştept şi sensibil.

Ce le transmiţi cititorilor (fanilor) tăi?

Să se bazeze pe sinceritatea mea de câine, chiar dăcă nu le convine întotdeauna ce le spun. Să fie convinşi că o să îi iubesc întotdeauna necondiţionat!

2 thoughts on “Didi: „Dacă aş fi om, i-aş pune pe oameni să se joace mai mult şi să nu mai facă pe maturii.”

    Tont said:
    5 November 2009 at 13:54

    Bah Didi, io veneam la tine cu felicitatu, da’ nu stiam unde e cusca ta!

      Alina Gâdoiu responded:
      5 November 2009 at 14:11

      Adevarul este ca eu i-am scris pe adresa de mail si am intrebat-o unde o pot gasi. Si mi-a raspuns.

Leave a Reply

