She is always on my mind

Posted on Updated on

Azi, pentru prima dată după mult timp, a fost o zi liniştită. Fără şedinţe, fără stres, fără intervenţii medicale, fără job, fără lacrimi. Pur şi simplu o zi normală. A fost perfect. Am început să citesc “Eat, pray and love” şi m-am regăsit în ea. O recenzie curând. Este incredibil cum ne puteam regăsi în filme sau romane. Am avut timp de muzică, de citit, de blog. Am descoperit sau mai bine spus redescoperit muzică bună, cărţi celebre şi m-am odihnit. Cred că am reuşit să îmi limpezesc şi să mă pregătesc pentru o zi mare pentru România.

Până atunci, cărei fete nu i-ar plăcea să i se cânte : “She is always on my mind?”

Leave a Reply

