Asociaţia Studenţilor din Universitatea Oradea, alături de partenerul său, American Experience, anunţă prezentarea programului Work & Travel, miercuri, 25 noiembrie 2009, la ora 12.00, în campusul Universităţii, în Aula Magna.
Colaborarea cu AE
De la an la an, numărul studenţilor care doresc să îşi vadă visul american împlinit a crescut simţitor. În ciuda crizei, studenţii au ales să opteze pentru un schimb de experienţă, de muncă şi călătorie, chiar şi în acest an.
Anual, mii de studenţi din ţară şi din întreaga lume participă la programul de tip work and travel în Statele Unite ale Americii. În România, a intrat pe piaţă compania American Experience, lărgindu-şi treptat locaţiile din întreaga ţară.
În Oradea, programul a debutat în anul 2005. Pe plan local, cel care se ocupă de acest proiect este Ruben Budău, care ne va povesti tot ce trebuie să ştim despre programul work and travel. Numărul participanţilor din Oradea a crescut simţitor, astfel că în anul 2008 au plecat peste 100 de studenţi, până acum fiind anul record.
Contact:
Asociaţia studenţilor din Universitatea din Oradea, Campus, strada Universităţii nr. 1, Facultatea de Ştiinţe Economice, etajul 1, sala E117
Ruben BUDĂU, Oradea Program Coordinator, (e): ruben.budau@americanexperience.ro, (m): 0756.30.07.97
Alexandra BOBAR, Area Representative, (e): alexandra.bobar@americanexperience.eu, (m): 0733.07.00.13
Despre ASUO
Asociaţia Studenţilor din Universitatea Oradea a fost înfiinţată în primăvara anului 2003, ca răspuns la dorinţa studenţilor de a avea o organizaţie studenţească reprezentativă la nivel de Universitate. Iniţiativa înfiinţării a început să se concretizeze în februarie 2003, pentru ca pe data de 9 mai 2003, ASUO să dobândească personalitatea juridică.
La nici măcar o lună după înfiinţare, ASUO a fost invitată să ia parte la Adunarea generală a Uniunii studenţilor din România, cea mai puternică federaţie a asociaţiilor studenţeşti din România. ASUO a luat naştere din nevoia de informare, organizare, reprezentare şi susţinere a intereselor studenţilor şi urmăreşte promovarea şi valorificarea resurselor şi a potenţialului studenţilor.
Încă de la înfiinţare, ASUO a avut o activitate puternică şi constant susţinută. Pe lângă activităţile sale, ASUO a reuşit să îşi promoveze imaginea de asociaţie studenţească puternică şi să încheie parteneriate şi colaborări cu companii, bănci sau reprezentanţi mass-media de renume. Imaginea ASUO a fost intens promovată prin activităţile organizate prin intermediul mass-media locală, fiecare eveniment ASUO apărând în ziare şi pe posturile de televiziune locale în cadrul ştirilor sau emisiunilor dedicate.