De la personal la impersonal

Posted on

Blogul meu cel personal devine tot mai impersonal. Aici nu mai pot spune prea multe, fiindcă sunt suficienţi, hai să le spun mai puţin elegant, “maniaci”, care mă urmăresc zilnic. Eu mă tot întreb : pe o scară de la 1 la 10, cât de maniac să fii încât să cauţi numele meu, într-o singură săptămână, de nu mai puţin de 35 de ori ? Va trebui să mă cenzurez pe parcurs ce avansez în scrierea de posturi. Sau mai mult, să setez ca unele postări să fie private. Regret, dar devine singura soluţie pretabilă în momentul de faţă.

5 thoughts on “De la personal la impersonal

    balauru84 said:
    26 November 2009 at 06:30

    acum îmi cer scuze dar eu văd altfel lucrurile. Din momentul în care ai decis să-npărtăşeşti gândurile, trăirile tale şi cu restul lumii prin publicarea pe blog, este nromal să ai senzaţia ca e ceva tot mai impersonal. Este un risc de care sunt sigur că ai fost conştientă când ai laes asumarea lui. Acum depinde cum intră lumea în viaţa ta cu botoşei de la bunica sau cu bocancii de armată.
    Referitor la căutari, citit eu aş vedea-o altfel, înseamnă că ai ceva de spus că oferii informaţii utile ş.a.m.d.
    Eu am puţine reguli şi principiuri care-mi sunt mie sănătoase şi văd în publicitate ceva bun, fie ea şi negativă, în fond şi la urma urmei este publictate.
    P.s. Numa bine!! Un salut brevetat şi cosmetizat de la celebru salut marinăres-etilic Să Trăiţi Bine

      Alina Gâdoiu responded:
      26 November 2009 at 09:45

      Sunt constienta ca mi-am asumat un “risc”. Ideea este ca ma sperie oarecum acele cautari cu numele meu … Sa traiti bine si dumneavoastra 🙂

    balauru84 said:
    26 November 2009 at 13:47

    stai liniştită probabil că cineva a auyit de cartea alinei gadoiu şi caută să vadă alte opere de ale tale. 🙂 Aşai că este frumoasă varianta mea referitoare la acele căutări. Numa Bine.

      Alina Gâdoiu responded:
      26 November 2009 at 14:13

      Multumesc. Te-am adaugat in lista mea de messenger.

    Lucian Cremeneanu said:
    26 November 2009 at 22:38

    E urât să-i numeşti maniaci pe cei care îţi caută numele. Uiţi cumva că pentru ei scrii? Că tu eşti cea care vrea tot mai mulţi vizitatori? Că faci o mulţime de lucruri pentru audienţă (muzică, fişiere video, citate, linkuri)? Nu din cauza celebrităţii subite sau nu din cauza maniacilor care vor să te hăcuiască şi nici din cauza celor care vor să te fure apar acele căutări. Ci din cauză că, neavând blogul tău la Favorites, oamenii îţi caută adresa pe Google când vor să te viziteze. Hai să fim noi fair-play, dacă politicienii nu pot! Şi hai să nu ne dăm mai multă importanţă decît trebuie! Lulu îţi urează limpezime şi echilibru.

Leave a Reply

