De seară

Posted on

Câteodată sau poate chiar tot timpul roata se întoarce. Azi am dat un mini-interviu pentru Adevărul de Seară, astfel că într-una din zilele ce vor urma mă voi afla pe pagina de final. Am povestit toate acestea cu Claudia Vidican. După ce interviul a luat sfârşit, am reuşit să aflu foarte multe despre Diana Vereş, chiar de la ea, fiind de altfel membră a publicaţiei, începând cu 15 septembrie. Despre plecarea ei de la TVS, dar şi despre ea am aflat lucruri nebănuite. A fost o discuţie interesantă.

Finalul zilei a fost marcat de o surpriză pe care i-am făcut-o unui drag prieten al meu. Seara se anunţa una plină, fiindcă am de finalizat materialele pentru Zile şi Nopţi, cu toate că a fost o săptămână foarte aglomerată şi puterile descresc treptat, odată cu înaintarea în ora târzie. Mâine de dimineaţă am întâlnire cu bloggerii orădeni la sediul Toyota din Oradea, pentru a testa Lexus. Mai multe detalii mâine. 

Nu uitaţi că în acest weekend aveţi şansa de a vizita Top Events – manifestare dedicată nunţilor şi altor evenimente precum revelionul.

Leave a Reply

