TOP EVENTS 2009 – ediţia I

Posted on

de Mihai Dacin

TOP PRESS – media, pr & events – a organizat între 27 şi 29 noiembrie, la Sala Sporturilor ANTONIO ALEXE din Ioşia,  prima expoziţie horeca (Hoteluri-REstaurante-CAfenele), săli de nunţi şi evenimente, târg de Crăciun şi oferte pentru Revelion 2010 – TOP EVENTS 2009 – ediţia I, continuând astfel dezvoltarea campaniilor de promovare a clientilor săi, prin evenimente proprii.

TOP EVENTS s-a adresat tuturor orădenilor care vor să organizeze un eveniment deosebit – fie că este vorba de o nuntă, un botez sau o zi de naştere, petreceri de Crăciun sau Revelion. Am arătat pe parcursul celor trei zile de expoziţie tot ce are Oradea mai bun din punct de vedere al serviciilor de organizare evenimente: săli de nunţi, restaurante, servicii foto, video şi sonorizare, decoraţiuni, dar şi propuneri vestimentare, elemente ce ţin de cosmetică şi înfrumuseţare, plus furnizori horeca (materiale şi  băuturi). Iar pentru cei care de sărbători sau în luna de miere optează pentru o destinaţie de distracţie din ţară sau din străinătate, s-au găsit tot aici cele mai bune propuneri.

În premieră în Oradea, TOP EVENTS 2009 i-a prezentat publicului pe cei mai mari jucători de pe piaţa organizării de evenimente. Am găzduit cele mai reprezentative săli de nunţi şi evenimente: Grand Palace (cu cel mai impresionant brad de Crăciun), Hotel Continental, Restaurant Leonesse,  Hotel Impero, Hanul Pescarilor, Restaurant Majestic, Hotel Maxim, Sat de vacanţa La Verdi (fost Traverdi),  Hotel Nevis, Hotel Silver, Restaurant Colloseum şi Camiser Events, Sala Eleganzza, Restaurant Select şi Select Catering, Hotel Carnival”s, Sala Cervantes şi Sala Hera. Partea de foto, video & sound a fost reprezentată de Impuls Audio, Top Sound şi Show Impress. Decoraţiunile evenimentului au fost asigurate de Decoregal. TOP EVENTS 2009 a avut şi părţi dulci. S-au ocupat de asta Patiseria Anna Balogh şi Cofetariă Moca. Viitoarele mirese şi-au putut alege rochia din colecţia lui Francisc Boroş, iar pe tot parcursul evenimentului, doamnele şi domnişoarele au fost machiate şi tratate cu şedinţe de cosmetică la standul Heal Cosmetics, ca să fie mai frumoase ca oricând. Pe partea de furnizori horeca, pentru a stropi evenimentul din belşug, i-am avut parteneri pe WPG (cel mai mare distribuitor horeca din vestul ţării) şi Vinuri Moldoveneşti. Onext Travel s-a ocupat de vacanţa de iarnă şi Sensation Photo a oferit fotografii instant vizitatorilor, pentru a rămâne cu o amintire plăcută de la acest eveniment. Iar la toata această desfăşurare de forţe, am adăugat pentru vizitatori un program de divertisment din care nu au lipsit prezentările de modă şi nici momentele de show live, aşa cum poţi savura doar la adevăratele evenimente. Sâmbătă, 28 noiembrie, manechinele agenţiilor Amalia Judea Art&Fashion şi Mister M Models au adus în faţa publicului colecţii formate din rochii de gală şi rochii de mirese, iar pe tot parcursul evenimentului fondul muzical a fost asigurat de Piki & Band, cel mai reprezentativ interpret de pe piaţa locală.

În total, TOP EVENTS 2009 – a expus oferta de evenimente pentru sărbătorile de iarnă şi sezonul 2010 a 34 de expozanţi. Ideile TOP PRESS sunt susţinute prin campaniile media de promovare ale posturilor KISS FM şi MAGIC FM, de portalul BIHON şi revista de timp liber ZILE ŞI NOPŢI

TOP PRESS mulţumeşte tuturor celor care se implică activ în proiectele momentului şi sprijină evenimentele reuşite! Următoarele evenimente le regăsiţi pe http://www.toppress.ro

10 thoughts on “TOP EVENTS 2009 – ediţia I

    cristi said:
    1 December 2009 at 19:20

    pai am fost acolo si a fost vai si-amar ce colectii de moda s-au prezentat !!!!
    Oradea poate mai mult ! Avem designeri buni, de ce nu i-ati chemat ???

      Alina Gâdoiu responded:
      1 December 2009 at 19:38

      Eu nu stiu cum a fost, nu am apucat sa merg. Am primit comunicatul de la Mihai si l-am postat pe blog.

    ioana said:
    1 December 2009 at 19:21

    Da, a fost slab evenimentul.

      Alina Gâdoiu responded:
      1 December 2009 at 19:38

      Imi pare rau sa aud asta. Nu ma pronunt fiindca nu am fost, stiu doar de la Mihai.

    manechina said:
    2 December 2009 at 13:21

    Daca asta a fost prezentare de moda, eu nu mai vreau sa fiu manechina. Si fara bani si cu rusinea in traista…manechinele agenţiilor Amalia Judea Art&Fashion şi Mister M Models au adus în faţa publicului colecţii formate din rochii de gală şi rochii de mirese………..dar nu inteleg care au fost rochiile de gala si de mirese, ca numai asa ceva nu am prezentat
    Scuze Alina, inteleg ca ai inghitit galusca ! Imi pare rau pentru tine.

      Alina Gâdoiu responded:
      2 December 2009 at 13:35

      Si mie imi pare rau pentru voi. Daca insa ai fi citit mai atent, e un Guest Post, nu eu l-am scris.

      Alina Gâdoiu responded:
      2 December 2009 at 20:55

      PS: ma intreb cate id-uri ai sa iti mai iei pentru a posta comentarii rautacioase? Deja ai 3 id-uri luate si exprimi aceeasi idee. Nu cred ca mai e necesar sa ne spui ca nu ti-a placut. Am inteles deja ideea 🙂

    Cristina said:
    4 March 2010 at 12:49

    Se putea si mai bine 🙂

    De calitate said:
    10 March 2010 at 23:39

    in 2010 se intampla ceva ?

Leave a Reply

