Am învăţat …

Posted on Updated on

[disclaimer: post care îmi aparţine integral şi este un rezultat al experienţelor mele]

Cu fiecare zi, încerc să devin din ce în ce mai puternică.

Am învăţat să nu mai pun la suflet lucrurile care nu contează.

Am învăţat că atunci când primeşti un şut este un pas înainte, că atunci când eşti mustrat de cei din jurul tău este pentru că ei vor să te facă mai puternic, să îţi sublinieze defectele pentru ca astfel să poţi să le corectezi şi să devii stăpân pe tine.

Am învăţat că este atât de bine să cunoşti lucruri multe, dar mai ales oameni de la care să înveţi şi cărora să le împărtăşeşti din experienţa ta.

Am învăţat că ASUO este mai mult decât un ONG studenţesc local, este şi o casă a mea, la care mă pot întoarce oricând, atunci când îmi este dor.

Am învăţat că AIESEC înseamnă mai mult decât o organizaţie internaţională, este un loc în care se întâlnesc oameni deosebiţi, cu potenţial enorm pentru a experimenta şi învăţa, pentru a-şi lărgi orizonturile. Mă bucur să fiu alături de AIESEC Oradea şi să le pot împărtăşi o parte din ceea ce am învăţat şi eu de-a lungul anilor.

Am învăţat să zâmbesc chiar dacă îmi venea să plâng, să arăt că pot fi puternică chiar şi în faţa celor mult mai puternici decât mine. Şi în fond, suntem egali cu toţii.

Am învăţat că trebuie să împart sarcinile între membrii echipei, fiindcă de unul singur nu poţi răzbi atunci când ai de muncit la un proiect.

Am învăţat că poţi iubi în diverse feluri, contează cât de mult iubeşti în respectivul fel.

Am învăţat că muzica poate face minuni atunci când eşti trist sau abătut, dar chiar şi atunci când eşti vesel.

Am învăţat multe lucruri şi asta graţie oamenilor de lângă mine.

Şi încă sunt multe lucruri de învăţat.

2 thoughts on “Am învăţat …

    Ovi said:
    3 December 2009 at 23:42

    Mai lasa-i Doamne iarta ma ! Nu e chiar asa de fiecare data. E de preferat sa nu iei suturi in fund, mai bine dai, poti sa pui la suflet ce vrei si ce nu vrei, nu exista reguli (mai dai in aia masii pe toti :)) ). Nu trebuie sa devii mai puternica, etc etc etc. Daca cei din jur te mustra inseamna ca sunt cam nesimtiti si sa se uite mai bine la defectele lor. Eu zic sa te relaxezi. Te pup:)

      Alina Gâdoiu responded:
      3 December 2009 at 23:47

      Hmm, ma intreb cine e cel din spatele mesajului ? 🙂

Leave a Reply

