SOV despre tineri

Posted on

Apropo de “Mă pregătesc de plecare”, am citit azi un interviu cu Sorin Ovidiu Vântu, în CAPITAL. Am preluat un pasaj care mi-a plăcut foarte mult:

Rep: Dacă aţi avea acum 25 de ani, fără bani şi fără perspective de angajare, ce aţi face?
SOV: Îmi este imposibil să mă ipostaziez… Eu, la 25 de ani, am făcut tot ce mi-a stat în putinţă să-mi câştig existenţa, fără a-mi alege mijloacele.

Rep: Ce şanse ar avea un tânăr să facă bani în România în momentul de faţă?
SOV: Să facă bani cinstit în Ro­mâ­nia?

Rep: Da.
SOV: Absolut niciuna.

Rep: Şi necinstit?
SOV: O grămadă.

4 thoughts on “SOV despre tineri

    Bogdan said:
    8 December 2009 at 14:40

    Am citit si eu interviul (si l-am citat si pe blogul meu), omul are dreptate… din pacate.

      Alina Gâdoiu responded:
      8 December 2009 at 17:33

      Are foarte mare dreptate. In plus, prin acest interviu i s-a dat sansa de a spune ce gandeste de fapt. Un interviu adevarat, de luat ca exemplu.

    dennis said:
    9 December 2009 at 10:10

    asta mie ii da de gandit cum a facut el banii, si cu cine s-a intovarasit base, geoana, si alti “puliticieni”

      Alina Gâdoiu responded:
      9 December 2009 at 17:31

      Iti sugerez sa citesti intregul interviu, asta in cazul in care nu ai facut-o deja. E foarte bun.

Leave a Reply

