Teama de iarnă

Posted on Updated on

E din nou iarnă. Anotimpul alb ne-a luat din nou, pe nepregătite (asta ca să folosesc un clişeu). Afară ninge în mod continuu de câteva zile. Străzile nu sunt deloc curăţate. Fie că eşti pieton, fie că eşti şofer, şansele de a păţi ceva neplăcut cresc cu fiecare zi. Echipajele de curăţenie nu fac faţă zăpezii instalate peste tot. Este tot mai greu să ieşi din casă cu maşinuţa. Azi, mai mult ca de obicei, în Oradea, se circula deosebit de greu pentru o zi duminică.

Aglomeraţie, ninsoare, şoferi grăbiţi …

Am constatat că şi alţi bloggeri locali au semnalat această problemă, probabil în speranţa că cineva se va sesiza. Emil sau Liliana sunt doar 2 dintre ei. Oare totuşi se va întâmpla ceva în sensul acesta? Cred că niciodată nu mi-a mai fost atât de teamă să ies pe stradă cu maşina aşa ca şi acum …

6 thoughts on “Teama de iarnă

    koma said:
    20 December 2009 at 18:21

    nu stiu altii cum sunt, dar mie imi plac derapajele controlate 🙂
    acum ca mi-am pus gume de iarna parca am mai taiat din farmecul sarbatorilor inghetate.

    chiar acu 1 ora am trecut pe langa service-ul de langa clubul constructorul si am fost uimit cati romanasi steateau la coada sa-si puna roti de iarna…. cel putin 8. dar e frumoasa zapada asta pufoasa, imi aminteste de vremurile comuniste, cand asteptam cateva minute sa se arate o dacie pe strazi sa ne agatam de bara din spate ca sa ne traga pe zapada 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      20 December 2009 at 22:02

      Eu am din acelea mixte, insa mi-e putin groaza sa merg. Dar am reusit!

    Balauru said:
    20 December 2009 at 22:50

    Vezi dacă nu s-a semnat contract pentru curăţarea străzilor ….avem pationar dar măcar e moca …

      Alina Gâdoiu responded:
      21 December 2009 at 10:05

      Incet-incet, lucrurile se imbunatatesc. Se va incalzi si va fi mai usor de circulat.

    somerio said:
    22 December 2009 at 15:19

    sa mor eu, parca traim in africa si nu ninge decat o data la 30 de ani…

    bai edililor, suntem mai aproape de alaska, de polul nord decat de desertul african… sa va intre bine-n cap… ninge every fucking year!!!

      Alina Gâdoiu responded:
      22 December 2009 at 15:30

      E misto cartea lui Radu Paraschivescu “Dintre sute de clisee. Aschii dintr-o limba tare”. Acolo se face referire chiar la aceasta situatie. Suntem mereu nepregatiti pentru iarna. Clisee precum “Iarna ne-a luat din nou pe nepregatite” se regasesc in ea.

      Ce ciudat ca ninge iarna! Noi credeam ca in iulie-august, ar trebui sa avem zapada. Iarna ne-a luat, din nou, pe nepregatite.

Leave a Reply

