Surprize de Crăciun

Posted on Updated on

Bineînţeles că într-o zi de Crăciun, am încercat să fac şi eu câte una-două surprize celor dragi. Printre chestiile cu care m-am amuzat astăzi au fost imaginile de mai jos (personalizare pentru cazul personal), dar pe care le-am pregătit câtorva prieteni. E un cadou atât de drăguţ şi care ia pe oricine prin surprindere.

Şi fiindcă tot a venit vorba de concursuri şi premii, am aflat că am câştigat ORICE, la concursul organizat de Lulu Cremeneanu.

De-ar fi mereu Crăciunul, cu bucurii, premii şi cadouri, ce bine ar fi!

    

4 thoughts on “Surprize de Crăciun

    Perti said:
    26 December 2009 at 12:26

    Radem-glumim, dar am descoperit un clip cu tine; confirmi sau nu autenticitatea acestuia?!? http://sp2.ro/AlinaG

      Alina Gâdoiu responded:
      26 December 2009 at 12:30

      Perti, esti GROZAV! O surpriza incredibila :). Multumesc mult!

      CRACIUN FERICIT!

    Perti said:
    26 December 2009 at 12:35

    Deci!? E sau nu autentic? 😛 Parca se vede undeva p-acolo si pixelul albastru! 😆

      Alina Gâdoiu responded:
      26 December 2009 at 12:35

      E cat se poate de autentic 🙂

Leave a Reply

