Domino Dancing

Posted on Updated on

Trebuia să caut piesa serii. Aşa cum am obişnuit deja blogul meu, zilnic postez pe lângă citatul/ele zilei şi câte o piesă pe care o asociez cu un lucru special care mi s-a întâmplat în respectiva zi.

Pentru astăzi, îmi doream o piesă din anii ’90. Iniţial, m-am gândit la Mr President, apoi La Bouche sau Dr Alban. În final, am decis să fie Pet Shop Boys cu piesa “Domino Dancing”. Şi mai mult decât atât melodia a fost remixată în 2003. Mie mi se pare că sună extrem de bine şi sunt convinsă că şi mai mult “fardată”,  ar putea reveni lejer în cluburile cu muzică în trend.

Leave a Reply

