Ispita Episcopului mi-a fost luată la SDC de ianuarie

Posted on Updated on

Şi a fost şi ediţia de ianuarie a Schimbului de Cărţi. Ne-am adunat şi de această dată la Casa del Caffe, unde gazdă a fost Lilişor. Am fost mai puţini decât de obicei, dar punem seama pe faptul că a fost şi frig afară şi e o perioadă mai grea din multe puncte de vedere. Cei mai mulţi au venit, au lăsat cărţile şi s-au întors acasă pentru a se pregăti de sesiune. Cărţi, însă, au fost foarte multe. Voi enumera câţiva dintre cei care au fost prezenţi: Orădeanul, Designerul, Dan, Alina, L.G sau FUA (care a fost rapid şi a şi făcut o consemnare de la faţa locului-> sursa foto chiar de la el de pe blog).

Eu am dus, aşa cum spuneam într-un post anterior, “Ispita Episcopului” de Mariana Gavrilă, care a fost rapid luată şi “Sub piele” de Michel Faber, care nu a avut deloc trecere. În schimb, restul cărţilor pe care le-am dus la ediţia din decembrie au fost şi de această dată ochite de către participanţii ediţiei.

Dintre toate cărţile aduse, mi-am extras şi eu vreo două şi anume: “Nopţile bestiei” de Chelsea Quinn Yarbro, respectiv “Cu mănuşi” de Mihaela Nicola. Cu alte cuvinte, conform coperţilor lor, am luat o frumoasă şi o bestie. Abia aştept să le citesc şi să le povestesc.

Între timp, am de terminat “Turnul sinucigaşilor” de Mircea Bradu, adică teatru scurt, pentru care voi avea o recenzie, separat.

4 thoughts on “Ispita Episcopului mi-a fost luată la SDC de ianuarie

    Perti said:
    18 January 2010 at 11:30

    Unde sa ma ascund? 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      18 January 2010 at 11:49

      ORIUNDE! Te-am asteptat cu totii.

    Perti said:
    18 January 2010 at 12:22

    Stiu… imi pare SINCER rau! 😦 A intervenit ceva pe ultima suta de metri. 😦

      Alina Gâdoiu responded:
      18 January 2010 at 13:09

      Te iertam si de aceasta data si speram ca in februarie sa te cunoastem.

Leave a Reply

