Nu te pune cu Zohan

Posted on

“Nu te pune cu Zohan” este mai mult decât o comedie ce îl are ca protagonist pe Adam Sandler, este în fapt un film cu tâlc. Mai exact, atunci când vrei ca visele tale să devină realitate, faci tot ce îţi stă în putinţă pentru a le transforma în realitate. Deşi l-am vizionat anul trecut la cinema, mi-am dorit mult să îl revăd, şi am reuşit cu ajutorul HBO, cu atât mai mult cu cât filum te pune mereu pe gânduri: “Suntem ceea ce ne-am dorit să fim?”, “Ne-am atins idealurile?”, “Ne-am transformat visele în realitate?”. Ei bine, Zohan şi-a dorit să ajungă un hair-stylist celebru în New York şi a devenit, graţie ambiţiei sale.

“Adam Sandler este un agent al Mossadului care se ascunde la New York ca hair stylist! Când se întâmplă să fie recunoscut, trebuie să acţioneze dacă vrea să rămână aici. Deşi ar vrea să scape de urmările unui trecut violent, de luptă anti-teroristă, el descoperă în curând că nu poate să-şi uite atât de uşor cariera iniţială. În timp ce duşmanii săi, mai vechi sau mai noi, încearcă să-l lichideze, ei află că, de fapt, e greu să te pui cu Zohan.” (preluare cinema.rol.ro)

Leave a Reply

