Prea trist … Avatar

Posted on Updated on

Am ameţit, am plâns, am fost uimită … dar nicidecum nu am avut diverse gânduri negre după ce am vizionat “AVATAR”. Ce-i drept că m-a întristat cumplit întreaga poveste.

Sentimentul acela că nu ar trebui să mă duc să îl văd nu mi-a dat deloc pace şi totuşi, la insistenţele unor prieteni, am acceptat să ocup ultimul loc disponibil din cele rezervate de ei. Şi totuşi mai bine nu …

Deşi are efecte de lume din 2100, personaje de domeniul SF, o acţiune dramă-romantism, filmul regizat de James Cameron a reuşit să umple sălile cinematografului orădean, iar lumea care ieşea de acolo era fie extrem de entuziasmată, fie “prea mult zgomot pentru nimic”, iar pe mine m-a lăsat mai mult … tristă. Pentru această peliculă nu există decât extreme: ori ţi s-a părut extrem de bun, ori este prea prost pentru premiile obţinute.

Nu scriu prea multe despre el, că nu are rost. Probabil că măcar de curiozitate, merită văzut AVATAR. Însă pentru o persoană cu diverse probleme de sănătate, nu cred că este de recomandat.

4 thoughts on “Prea trist … Avatar

    Radu-Mihai said:
    24 January 2010 at 13:56

    “Însă pentru o persoană cu diverse probleme de sănătate, nu cred că este de recomandat.” Prea tarziu… l-am vazut de 3 ori si mai vreau sa-l vad. 😉 Nu te speria, n-am dat bani de fiecare data! 😛

    Radu-Mihai said:
    24 January 2010 at 14:02

    Da! 🙂 Nu pentru scenariu care e destul de simplu si de pueril ci pentru efecte. Astea merita nota 10(+?!). Nu sunt expert, dar cu efectele care se pot face in ziua de azi, poate odata si-odata va iesi un film care sa sparga “tiparele” si doar intr-o singura privinta. 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      24 January 2010 at 14:10

      Te aprob pentru nota data scenariului, dar in rest ceva ceva … nu mi-a placut.

Leave a Reply

