Living Room: o sufragerie chiar în mijlocul oraşului nostru

Posted on Updated on

[articol publicat în revista Zile şi Nopţi, 22 ianuarie – 4 februarie]

Era a doua zi de Crăciun şi cugetam la un loc de ieşit în oraş. Văzusem reclamă unei cafenele recent deschise, chiar în Zile şi Nopţi, denumită Living Room şi situată chiar pe strada Republicii. Întreaga încăpere, foarte primitoare de altfel, este astfel amenajată încât te duce cu gândul spre sufrageria de acasă: o bibliotecă cu multe cărţi, canapele elegante şi comode sau scaune tapiţate sunt doar câteva dintre atributele care descriu interiorul localului. În plus, acestora li se adaugă mult bun gust şi un meniu variat. Întregul loc pare parcă a fi extras dintr-o altă lume, dintr-o altă ţară. Ei bine, spre norocul nostru, se află chiar în Oradea.

Sper cu adevărat să fie o poveste de durată, fiindcă, aşa cum pare la prima vedere, este acel ceva ce dă un plus de eleganţă corso-ului orădean. Living Room îmbină, într-o armonie perfectă, delicateţea de a savura o gamă deosebită de cafele, ceaiuri şi alte sortimente de băuturi cu bucuria de a fi alături de prieteni şi cei dragi, ba mai mult pentru a purta discuţii cu partenerii de afaceri sau clienţii. Deşi pare incredibil, chiar şi preţurile erau prietenoase cu noi. Cu siguranţă că ne vom întoarce cât de curând acolo! Am găsit în acel loc o parte din casa mea şi din acest motiv m-am simţit foarte bine.

4 thoughts on “Living Room: o sufragerie chiar în mijlocul oraşului nostru

    Bianca said:
    4 February 2010 at 10:34

    e chiar misto..nu e “afumata “cafenaua inca:)

      Alina Gâdoiu responded:
      4 February 2010 at 23:16

      Si mie imi place tare mult! 🙂

    Ligia Cotea said:
    12 February 2010 at 23:21

    Buna Alina…am fost si eu la aceasta cafenea si mi-a placut foarte mult…in primul rand datorita faptului ca nu se simtea mirosul de fum,ca nu era plin de “vedete” locale…si nu in ultimul rand, cafeaua e extraordinara.Cu siguranta am sa revin. M-am uitat peste descrierea ta si am vazut ca faci parte din ceva club de schimb de carte…mi-ai putea spune si mie despre ce este vorba, cum si cand va intalniti? Si mie imi place foarte mult sa citesc..desi am terminat contabilitatea, si lucrez actualmente pe “vanzari” de personal la o Fundatie.

Leave a Reply

