Loredana Groza vine la Oradea

Posted on Updated on

E oficial! Celebra solistă Loredana Groza vine la Oradea, vineri, 5 februarie, de la ora 18.00, la Casa de Cultură a Sindicatelor, cu ocazia lansării unei game de produse din cadrul Herbal Life.

Spectacolul va avea intrare liberă şi se doreşte a avea un impact puternic asupra publicului orădean (şi nu numai), atât prin prezentarea noilor produse, cât şi prin concertul susţinut de Loredana.

Astfel că dacă nu aveţi planuri pentru vinerea viitoare, mergeţi să o vedeţi pe diva pop într-un super concert.

6 thoughts on “Loredana Groza vine la Oradea

    Emil Trifa said:
    28 January 2010 at 08:30

    Aoleu….. deci ne herbalim de tot! E bine, o sa slabim inlocuind mesele zilei cu shake-uri de cimeeent!

    Radu-Mihai said:
    31 January 2010 at 21:43

    Iti multumesc pentru informatia completa referitoare la evenimentul din 5 Februarie. 🙂 Am primit o invitatie si inca n-am dat nici un raspuns! Acum sigur va fi “NU!”.

      Alina Gâdoiu responded:
      31 January 2010 at 22:35

      De ce? Eu ma duc, cred, la concertul Loredanei.

      In alta ordine de idei, SDC de februarie se va tine duminica, 7 februarie, tot la Casa del Caffe, de la ora 15.oo. Sper sa ne vedem 🙂

    Radu-Mihai said:
    1 February 2010 at 18:43

    Cel care mi-a facut invitatia mi-a spus doar ca e o “oportunitate unica” si-un concert de zile mari. Stiam ca e MLM-ist, dar m-a mintit (in stilul caracteristic) zicand ca nu e vorba de asa ceva. 🙂 Iar Loredana s-a prostit foarte tare si mi se pare o t(z)oapa de 2 bani. In fine… Distractie placuta!
    Si eu sper sa ne intalnim la SdC! 😉 Ce aduci? 🙂 Nu ma refer la carti. 😛

      Alina Gâdoiu responded:
      1 February 2010 at 20:10

      Eu cred ca am sa ma duc vineri. Vedem.

      Cat despre SDC, cred ca aduc “Manualul Razboinicului Luminii” de Paulo Coelho si atat. E inca criza.

Leave a Reply

