Un an de la lansarea EFEMERIDELOR

Posted on

Azi se împlineşte un an de când am lansat cartea cu titlul “EFEMERIDE”, care apoi a devenit numele acestui blog. Povestea cărţii am spus-o deja de nenumărate ori, iar prefaţa cărţii se găseşte în meniul “Despre cartea Efemeride” şi a fost scrisă de binecunoscutul jurnalist local, Florin Budea.

Pe 4 februarie 2009, sala Gri a Hotelului Continental avea să devină neîncăpătoare pentru zecile de curioşi prezenţi la această manifestare. Hotelul devenea astfel gazda unei triple lansări de carte, toate sub aceeaşi editura a onorabilului Mircea Bradu, şi anume Editura Arca. Trei cărţi ajungeau în faţa cititorilor orădeni: “Dintotdeauna pentru totdeauna” de Florin Budea, “Corespondenţele unei veri” de Gabriela Popoviciu şi “Efemeride” a subsemnatei.

A fost o activitate plină de bun gust şi de cultură, fiindcă am avut şi actori printre noi: Ion Abrudan sau Eugen Ţugulea. Şi invitaţi de seamă au fost atât din rândul politicienilor, cât şi a directorilor de companii şi mulţi prieteni foarte dragi.

Îmi voi aminti mereu de această zi ca de o zi specială, debutul meu printre scriitori. Ne-a fotografiat şi Emil Trifa.

Mulţumesc din nou pe această cale tuturor celor care au făcut posibilă apariţia acestei cărţi şi celor care au fost acolo.

2 thoughts on “Un an de la lansarea EFEMERIDELOR

    RuBen said:
    5 February 2010 at 16:05

    Alina, la mai multe si frumoase carti!!!

    Astept ziua cand o sa fiu invitat la urmatoarea lansare!

    P.S. si eu am fost printre spectatori foarte frumos a fost, cei care nu ati fost voi ati pierdut.

    Cu bine,:)

      Alina Gâdoiu responded:
      5 February 2010 at 16:25

      Multumesc mult, Ruben. Asteptam noutati si de la tine 🙂

Leave a Reply

