Chris Rea la Bucureşti

Posted on Updated on

Cu siguranţă că aceia care au avut norocul de a fi prezenţi la concertul lui Chris Rea de la Bucureşti, în această seară, s-au bucurat din plin de prezenţa lui magnifică şi de piesele lui atât de frumoase.

Păcat că cele mai multe lucruri frumoase se întâmplă prin capitale, dar şi mai păcat este că suntem atât de departe pentru a ajunge la ele sau dacă ajungem … sunt atât de costisitoare. Dar, în fond, atunci când placi un artist, ai străbate chiar şi întreaga planetă pentru a-l urmări. Îmi amintesc de fanii înrăiţi ai legendarilor U2, care povesteau la Zagreb, atunci când prin mulţime mă aflam şi eu, că îi mai urmează în multe alte ţări şi continente. Adevărul este că trebuie să ai şi un buzunar fără fund pentru a face aceste vise posibile. Până una alta ne mulţumim să îi vedem măcăr o dată în toată splendoarea lor şi în rest să îi ascultăm oriunde şi oricând.

Revenind însă la Chris Rea, de altfel unul dintre artiştii  copilăriei mele, este printre puţinii solişti ale căror piese, datate încă din anii “80, care fac încă înconjurul lumii şi sunt la fel de ascultate şi bine primite. Câteva dintre melodiile care îmi sunt dragi ar fi : Josephine, Julia, Looking for the summer, I can hear your heart beat, Driving home for Christmas sau On the beach.

Am ales pentru această seară, piesa cu titlul : “On the beach” şi asta pentru că îmi doresc atât de mult să vină vară şi să ne bucurăm de soare, plajă şi … multă căldură. Deci, I am looking for the summer.

Leave a Reply

