Make love, not war

Posted on Updated on

M-am trezit brusc dintr-un coşmar. E lesne de înţeles că nu am mai putut dormi la loc. Cauzle provenienţei coşmarurilor sunt multiple: oboseala acumulată, vizionare a tot felul de filme şi poate … o cină copioasă (care în cazul meu se exclude).

Cică era al treilea război mondial … peste tot în lumea era dezastru … În evitarea mea de a oferi prea multe detalii, fiindcă oricum visul mi s-a părut şocant de-a dreptul şi atât de real încât mi-a stat inima în loc, consider că noi oamenii sau cel puţin românii, nu ştim să apreciem că încă trăim într-o ţară paşnică. Este foarte adevărat că auzim tot felul de lucruri cumplite care au loc prin ţară, dar în mare parte trăim în pace. Ceea ce este bine. Păcat, însă, că nu ştim să ne bucurăm de această pace. S-o preţuim aşa cum trebuie. Să nu ne frământăm din tot felul de motive, ci să savurăm clipa şi să ne bucurăm de toţi cei dragi.

PEACE! Întregul post mă duce cu gândul spre un citat celebru: “Make love, not war”.

3 thoughts on “Make love, not war

    Radu-Mihai said:
    7 February 2010 at 20:49

    OK, OK si cand incepem?! 😆
    Postul asta imi aduce aminte de un banc:
    “La o mare firma, dupa ce s-a terminat sedinta directorul general vine c-o propunere:
    – Hai sa facem sex in grup!
    – De acord! au strigat toti participantii.
    Dupa 10 minute se aprinde becu`.
    – Stinge becu`! Stinge becu`!
    Becu` se stinge, dar dupa inca 10 minute s-aprinde din nou.
    – Stinge becu`! Becu` se stinse din nou, dar dupa alte 10 minute se aprinde iar. Directorul comercial urla:
    – Dragi colegi hai sa ne organizam ca eu de 30 de minute iau m_ie!”
    Poate asa scris n-ar farmec, dar gandeste la fat(z)a mea! 😛

      Radu-Mihai said:
      7 February 2010 at 20:51

      P.S. Mi-a parut bine de cunostinta, desi n-am stat prea mult la taclale. Poate data viitoare!
      Timido! (Remarca asta imi este adresata mie.) 😛

        Alina Gâdoiu responded:
        7 February 2010 at 21:12

        Si eu ma bucur de cunostinta! Vor mai fi ocazii, cu siguranta!

Leave a Reply

