Am luat “Fabrica de Furnici” la SDC de februarie

Posted on

Şi a avut loc şi ediţia de februarie a Schimbului de cărţi. Imagini şi filmuleţe de la eveniment, se găsesc aici.

Au fost prezenţi: Lilişor şi Laurenţiu, Călin şi Violeta, Graţian, Radu Mihai, The FUA, Designerul şi Florentina. De această dată, am schimbat locaţia. Chiar dacă eram obişnuiţi cu Casa del Caffe, cum era planificat iniţial – încă la ora 15.10 nu era deschis, astfel că ne-am îndreptat spre Kado Cafe. A fost o întâlnire drăguţă. Am dus cartea mea şi a lui Coelho (care nu a trecut deloc) şi am luat “Fabrica de Furnici” a lui Răzvan T. Coloja, pe care abia aştept să o citesc şi să scriu despre ea!

Ne revedem în martie!

2 thoughts on “Am luat “Fabrica de Furnici” la SDC de februarie

    […] au venit la ediția din această lună a Schimb de Cărți. Adica cu Radu Mihai, Graţian, Violeta, Alina, Florentina şi Sebi. La capătul celalalt al mesei erau Laurenţiu, Lili şi Călin dar nu eram […]

    Fabrica de Furnici « EFEMERIDE said:
    22 March 2010 at 19:01

    […] editura Vremea, Fabrica de Furnici, Răzvan T. Coloja Spuneam într-un post mai vechi, că la ediţia de februarie a Schimbului de Cărţi, am împumutat cartea lui Răzvan T. Coloja, autor local, numită “Fabrica de […]

Leave a Reply

