Petrecerea continuă … în Bali Club

Posted on

[articol publicat în revista Zile şi Nopţi, 19 martie – 2 aprilie 2010]

Sau cum nopţile de vineri şi sâmbătă sunt pline de viaţă

De curând şi-au schimbat imaginea. Au preluat ceva, în partea de promovare, din stilul Bamboo. Bali Club, căci la el fac referire, a luat fiinţă în anul 2005, aducând de-a lungul anilor, DJ-i renumiţi atât la nivel naţional, cât şi internaţionali. Adesea, petrecerile organizate acolo te duceau cu gândul spre cluburi din insule tropicale, îndepărtate. În timp, mai mult decât tot ceea ce înseamnă party-uri, Bali Club a devenit şi gazda unor evenimente de clasă, precum prezentări de modă. Totul s-a întâmplat natural, astfel că la cei cinci ani de la înfiinţare, clubul este unul dintre cele mai căutate locuri de distracţie orădene, la fiecare sfârşit de săptămână.

sursă foto: Emil Trifa

Când am călcat din nou pragul clubului, foarte recent, am rămas plăcut surprinsă. Totul s-a schimbat. Am avut senzaţia, de multe ori, că mă aflu într-unul dintre acele localuri aflate undeva la malul unei mări, fie ea românească sau nu. Şi totuşi nu ştiam la ce să mă aştept de la toată locaţia. Încet-încet, intrând în atmosferă, am fost întâmpinaţi şi de muzică bună. Oldies-uri but goldies-uri, acompaniate de muzica anilor noştri au animat, în foarte scurt timp, întregul club.

Am fost convinsă de faptul că sloganul „Petrecerea continuă în Bali” nu a fost ales la întâmplare. Şi chiar aşa este.

Leave a Reply

