Ouăle gigant de la … Lotus Center

Posted on

Paştele se apropie de noi cu paşi repezi. Primăvara a venit şi ea. Azi am simţit cu adevărat iz de primăvară. Era atât de cald şi de frumos!

Aseară, am ieşit un pic în Lotus la cumpărături, alături de o dragă prietenă. Vrând-nevrând am dat peste 2 evenimente mondene: o prezentare de modă a cărui maestru de ceremonie era Flavius Bunoiu, respectiv o colecţie de peste 30 de ouă gigant, condusă de Beatrice Szuhai, şi fabricate manual de diverse instituţii de stat local, companii, bănci sau ONG-uri precum: Teatrul de Stat Oradea, AIESEC, Poliţia Bihor, Bihoreanul, KissFM, Casa de Cultură a Tineretului, diverşi artişti vestimentari etc. Personal cel mai mult mi-a plăcut cel al Teatrului de Stat, plin de bun gust şi de eleganţă (în fotografie. sursă: www.bihon.ro)

Am admirat măestria creaţiilor, dar mai cu seamă lumea bună şi multă adunată la eveniment. Desigur că nu au lipsit “vedetele locale”, jurnaliştii plini de sine, oamenii dornici să se afirme prin diverse metode, ahtiaţi de celebritate, chiar dacă în realitate nu au nimic de spus. Chiar mă gândeam ce mişto ar fi un CANCAN de Oradea! Cu siguranţă că am avea ce citi!

Am încercat să ies cât mai repede din mulţime, fiindcă am simţit că locul meu nu este acolo, căci, în fapt, venisem la o plimbare şi o mini-sesiune de cumpărături de cosmetice şi nicidecum pentru a simţi multitudinea de “impresii” care pluteau în aer. Am realizat ce bine este să fii omul din umbră, să reuşeşti să scapi fără să te bage nimeni în seamă şi ce mult îmi place asta! Dacă în urmă cu ceva timp, îmi doream să fac parte din această lume, acum mă mulţumesc să stau în umbră. Atunci când auzi tot felul de lucruri neadevărate despre tine prin diverse locuri publice, parcă ţi se taie cheful. Se spune că o persoană publică trebuie să îşi asume rolul celebrităţii. Ei bine, eu nu sunt, nu tind să  fiu, astfel că nu am de ce să ascult diverse “păreri nefondate”.

Însă departe de tot ceea ce înseamnă frustrări şi invidii ale unora şi altora, stă în fapt, bucuria de a întâmpina din nou Floriile şi Paştele, de a fi alături de cei dragi şi de a petrece alături de ei clipe magice. Aştept cu nerăbdare Sfânta Sărbătoare.

Leave a Reply

