De la DRACULA la OMUL LUP

Posted on Updated on

Ieri am reuşit să mai termin o carte. Este vorba despre “Dracula” a lui Bram Stoker şi cred că este pentru prima oară când citesc o carte după ce am văzut filmul cu mult timp în urmă. Sincer, cartea mi-a plăcut mult mai mult poate şi prin prisma faptului că descria cu lux de amănunte tot ce se întâmplă, toate acele scene de groază, care poate în film nu au acelaşi efect. E o carte bună, despre care însă nu am să spun foarte multe, fiindcă legenda lui Dracula o ştie deja toată lumea.

De la literatură la film nu există decât un pas. Şi dacă tot vorbim despre horror, vampiri şi vârcolaci, am apucat să văd şi eu, în această seară, la Hollywood Multiplex Oradea, filmul “Omul Lup”, în rolul principal avându-l pe celebrul Anthony Hopkins.

Scenariul mi s-a părut foarte cunoscut şi m-a dus cu gândul înspre “Thriller” cu Michael Jackson, cu omul care se transformă în lup de îndată ce luna plină se înfăţişează pe cer. Nu pot să spun că a fost un film ieşit din comun, ci mai degrabă unul cu care eram deja obişnuită. Există totuşi câteva scene în care ai nevoie de o inimă de fier să le rezişti.

În concluzie, am trăit un weekend plin de adrenalină şi … mult horror! Oare la ce ne trebuie nouă oamenilor atâtea astfel de filme?

Leave a Reply

