Din nou, la TV

Posted on

Îmi spuneam de nenumărate ori şi mi-o repet şi acum că aş renunţa la ascensiunea mea profesională oricând, în favoarea unei vieţi personale liniştite, convinsă fiind că nu le poţi avea pe amândouă. Ei bine, timpul mi-a demonstrat altceva sau poate am învăţat să îmi manageriez timpul şi să le pot împăca bine pe amândouă.

Şi pentru că tot venii vorba despre ascensiuni profesionale, două noutăţi apar: mâine, voi fi din nou, în Adevărul de Seară, în pagina 4, cu referire la un articol pe tema locurilor de muncă din Oradea, iar spre după-masă, am acceptat, într-un final, invitaţia Romanei Fărcaş şi a lui Vlad Tătăru de a fi invitată în emisiunea lor. Deci, înregistrăm! Încă nu am aflat ziua difuzării (şi nici despre ce vom vorbi), dar de cum aflu, am să o fac publică. Această emisiune va constitui apariţia mea cu numărul 6 la TV, după:

  • Supermarket cu Romana, septembrie 2008
  • Îndrăzneşte cu Horea Vuşcan, februarie 2009
  • Supermarket cu Romana, februarie 2009
  • Supermarket cu Romana, mai 2009
  • Cinemaniac, cu Patricia Peev, august 2009

Sincer, pe cât de mult îmi doream într-o perioadă apariţiile televizate sau în presă, pe atât de puţin mi le doresc acum, însă invitaţiile tot apar. Important este să selectăm ceea ce ne interesează cu adevărat şi ce nu. De prostii este sătulă lumea!

Totuşi, să auzim numai de lucruri frumoase.

3 thoughts on “Din nou, la TV

    EstNordEst said:
    16 April 2010 at 09:36

    deci da… viata ta este una frumoasa 🙂

    eram sigur 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      16 April 2010 at 09:38

      Eu ii multumesc, zilnic, lui Dumnezeu pentru tot ceea ce mi-a dat pana acum.

    EstNordEst said:
    16 April 2010 at 09:37

    adica voiam sa zic “SI viata ta” 🙂

Leave a Reply

