AC/DC la ediţia de aprilie a Schimbului de Cărţi

Posted on Updated on

[articol publicat pe Schimbdecarti: http://schimbdecarti.ro/oradea/oradea-cum-a-fost-la-sdc-aprilie/]

Şi iată că a avut loc şi ediţia de aprilie a Schimbului de Cărţi. Pentru întâia dată de când particip (şi să tot fie vreo 8 luni de la prima mea apariţie la aceste întâlniri) am avut parte de o mulţime de surprize. Astfel, în primul rând, locaţia aleasă a fost o idee grozavă. Lili  a decis să facă o schimbare în alegerea locului de întâlnire şi să ne invite la Pizzeria Lucapiero, acolo unde promoţiile se ţin lanţ. Concret, la o pizza cumpărată primeşti una gratis, la două patru … la 10 chiar 20! Iar gustul ei este mai mult decât delicios. Acestei oferte i se adaugă şi faptul că am primit cafeaua din partea casei. După atâtea lucruri bune, urma să aibă loc cea mai reuşită ediţie de până acum. Adevărul este că am fost şi tare mulţi. Să tot fie vreo 20 de pasionaţi de literatură din Oradea. Printre ei i-aş aminti pe: Sebi, Laurenţiu, Florentina, Cipri, Ioana, Mihai sau Radu.

Sursă foto: http://www.lilisor.net

Însă surpriza cea mai mare, abia acum avea să iasă la iveală. Astfel, reprezentatul site-ului http://www.muzicadevest.ro, Ciprian Alexei, a fost contactat de editura Aquila ‘93, care a pus la dispoziţie pasionaţilor de lectură şi muzică prezenţi la faţa locului, 10 exemplare al cărţii „Cele două feţe ale gloriei AC/DC – Biografia completă” de Paul Stenning. Şi asta tocmai pentru a ne reaminti de faptul că, concertul trupei AC/DC ce va avea loc la Bucureşti este tot mai aproape. Desigur că nu am pierdut şansa de a o avea la mine acasă, alături de biografia celor de la U2, pe care am achiziţionat-o în luna august a anului trecut o dată cu concertul lor de la Zagreb.

Citând postfaţa cărţii dedicate celor de la AC/DC: „Această carte este un binemeritat semn de respect pentru tot ce a realizat şi creat AC/DC. Este povestea completă a formaţiei. Începe acolo unde nicio altă lucrare nu a îndrăznit să pătrundă, în mahalele oraşului Glasgow şi în miezul copilăriei fraţilor Young. Continuă cu adolescenţa tulbure a lui Bon şi ajunge mai departe, la unirea care a fost sortită şi care face subiectul prezentei cărţi. Însoţită de interviuri ale celor care au cunoscut cel mai bine membrii formaţiei şi de componenţa trecută şi prezentă a grupului, aceasta este biblia trupei AC/DC şi însoţitorul ideal al teancurilor de albume purtând simbolul fulgerului”, susţine Angus Young.

Abia aştept să o citesc! Îmi părea tare rău dacă nu eram prezentă azi, la această ediţie. Am vorbit printre altele şi de cărţi precum “Care pe Care, femei sau bărbaţi” de Alice Năstase, “Despre lucrurile simple” de Mihaela Rădulescu, “Maeştrii afacerilor online”, Auschwitz, despre filme şi cărţi despre vampiri şi câte şi mai câte. Timpul a trecut atât de repede, încât nici nu am relizat câte mai aveam de spus. De aceea, există o data viitoare, când vom împărtaşi mai multe despre cărţile citite.

Dar până atunci, să profităm din plin de cadoul primit şi să ne revedem cu drag la următoarea întâlnire!

2 thoughts on “AC/DC la ediţia de aprilie a Schimbului de Cărţi

    koma said:
    25 April 2010 at 21:57

    marius, patronul, imi e martor ca am fost si eu acolo, din pacate la cateva minute dupa plecarea voastra, pe la 6. ma bucur ca v-ati simtit bine.

      Alina Gâdoiu responded:
      26 April 2010 at 15:04

      Oh, da, a fost o editie tare reusita. Ai pierdut un volum AC/DC si multe alte surprize …

Leave a Reply

