You shook me all night long

Posted on

M-am temut că-mi va fi greu să aleg piesa serii. Dar nu! Inspirată fiind de Schimbul de Cărţi de ieri şi de frumosul cadou oferit de editura Aquila 93, adică biografia AC/DC (pe care sincer voiam să o răsfoiesc şi să i-o dăruiesc unui adevărat pasionat al acestei formaţii, adică amicului meu jurnalist, Florin Budea), am hotărât să proclam piesa serii ca fiind “You shook me all night long” a celor de la AC/DC, care îmi place cel mai mult din repertoriul lor.

Enjoy!

2 thoughts on “You shook me all night long

    adriang said:
    29 April 2010 at 10:20

    Da, haioasa! 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      29 April 2010 at 13:04

      E adorabila. Imi place cel mai mult de la ei.

Leave a Reply

