Frumoşii mei cercei SWAROWSKI

Posted on Updated on

Că sunt o fană a bijuteriilor, asta se ştie. Dacă cineva se întreabă ce să îmi ia de ziua mea sau cu prilejul vreunui sărbători, ştie că un accesoriu va fi mereu binevenit. Însă puţini sunt aceia care ştiu că mă pasionează enorm pietrele SWAROWSKI: de la cercei şi până la acele figurine confecţionate din această superbă sticlă.

Când am umblat în Praga acum doi ani de zile, am ţinut morţiş să mă pozez în faţa unui magazin ce poartă acest nume. Eram pur şi simplu fascinată de el. Mi-am promis că voi avea şi eu curând măcar o pereche de cercei.

Astfel, de 8 martie, am comandat online de pe acest site: http://stilmodernonline.blogspot.com/, o pereche de cercei din această sticlă, însă datorită unor probleme au ajuns abia astăzi. Sunt foarte mândră însă de ei!

Ce este foarte important de ştiut este că deşi par foarte scumpi, în realitate preţul lor este mult sub aşteptările noastre. Perechea din imagine a costat (cu transport cu tot) 65 RON. Concret, un raport calitate / preţ foarte bun!

Swarowski, ce bine că eşti, ce mirare că sunt!

6 thoughts on “Frumoşii mei cercei SWAROWSKI

    dennis said:
    3 May 2010 at 21:32

    s-a deschis un asemenea magazin la Cluj in Polus

    Ariadna said:
    3 May 2010 at 23:02

    te asteptam si pe la magazinul nostru pe http://www.bijoufashion.ro , unde accentul cade tot pe bijuteriile cu cristale swarovski, doar ca sunt mai aproape decat cele de la Cluj :))) pupici multi si sa porti sanatoasa noua ta pereche de cercei !!

      Alina Gâdoiu responded:
      4 May 2010 at 16:41

      Multumesc mult. Esti o draguta !

      Sa stii ca am vayut site-ul vostru mai demult, dar nu suficient de mult timp cat sa ii comand pe acestia.

      Succes in toate. Te pup!

    0gar said:
    4 May 2010 at 14:26

    Daca ai fost tu la Praga si ai rezistat tentatiei sa intri in interiorul magazinului Swarovski inseamna ca ai vointa de fier si poti sa te stapanesti. Cred ca te-ai gandit: “Daca intru aicea, o sa ies saraca lipita!”.
    Bine ca mi-ai adus aminte, trebuie sa trec pe la Amanet sa-mi prelungesc termenul pentru imprumut.

      Alina Gâdoiu responded:
      4 May 2010 at 14:31

      Ogar,
      nu am zis ca am intrat in magazin, ci doar ca mi-am facut o poza in fata lui. Nu am intrat pentru a nu-mi face sange rau. De altfel, cred ca nu am intrat in niciun magazin SWAROWSKI pe care l-am intalnit de-a lungul anilor. Am preferat doar privelistea oferita din vitrina magazinului 🙂

Leave a Reply

