O zi la FCSB

Posted on

Nu doar că am reuşit să particip la TOP TALENTS 2010, ci am petrecut în plus şi o zi în Ghencea, chiar înainte de meciul dintre FC Steaua Bucureşti – Universitatea Craiova.

Am văzut tot ce înseamnă pregătirea unui meci de la: chemat Jandarmerie, Poliţie, Pompieri şi echipe de menţinere a securităţii şi până la pregătit sistemul de ticketing stadion şi parcare sau control acces şi supraveghere video. În final, meciul propriu-zis, suporteri agitaţi şi înfuriaţi pe conducerea FCSB. Chiar dacă au fost  doar aproximativ 3.500 de suporteri, am simţit o atmosferă de stadion cum numai la TV poţi vedea.

Din păcate, nu am mai reuşit să prind repriza a doua, dar a fost suficient cât să mă bucur de o zi plină la STEAUA.

2 thoughts on “O zi la FCSB

    cipritro said:
    20 May 2010 at 09:12

    Sincer imi pare rau pentru tine pentru ca ai ajuns la un meci in Ghencea in niste momente in care spectatorii sunt putini din cauza unei singure persoane (cred ca se stie despre cine e vb) … atmosfera care era odata pe stadion nu se compara cu ce e acum … insa suporterii STELEI au coloana vertebrala, bine, nu toti si isi mentin pozitia de protest … se pare ca incet incet apar si roadele

      Alina Gâdoiu responded:
      20 May 2010 at 09:39

      Oricum mi-a placut mult, sa stii. Mai tot timpul m-am gandit ca tie ti-era mai bine decat mie acolo. Dar a fost o experienta interesanta.

Leave a Reply

