La Mulţi Ani, bloguşor!

Posted on

Aho, aho, copii şi fraţi, staţi puţin şi nu mânaţi, astăzi, blogul meu împlineşte 2 ani de existenţă!

După ani mulţi petrecuţi în jurnalul cu lăcăţel, pe care îl feream de ochii lumii, am trecut, treptat, în online. Am început cu Yahoo360, unde am zăbovit aproape 2 ani, m-am mutat pe romblog în ianuarie 2008, ca mai apoi, 4 luni mai târziu, pe 25 mai 2008 să mă mut pe https://alinagadoiu.wordpress.com. Aşadar azi, blogul meu împlineşte 2 ani de existenţă! Îi doresc să crească şi mai mare!

4 thoughts on “La Mulţi Ani, bloguşor!

    Radu-Mihai said:
    28 May 2010 at 10:54

    Sa-ti creasca mare, mandru si gras! 🙂 Ca sa fii sigura ca o sa creasca ii dai pizza de la Lucapiero. 😛

      Alina Gâdoiu responded:
      28 May 2010 at 10:56

      Ce tare esti! Maine sper sa imi pot ridica premiul 🙂

      Multumesc pentru urari.

    andrathoughts said:
    28 May 2010 at 21:38

    La multi ani! Sa creasca mare si frumos in continuare 🙂

    Te pup :*

      Alina Gâdoiu responded:
      28 May 2010 at 23:09

      Multumesc mult, asemenea si tie. Te pup si eu la randu-mi.

Leave a Reply

