România, locul 3 la EUROVISION, la anul ne vedem la BERLIN!

Posted on Updated on

Aseară, mai mult ca niciodată, am avut parte de un SHOW al EUROVISION de primă clasă. Iar prestaţia lui Ovi şi a Paulei Selling a fost grozavă, motiv pentru care, după 5 ani (în 2005, Luminiţa şi Sistem se clasa pe locul al treilea cu piesa “Let me try”), ne-am clasat din nou pe locul al treilea din 25 de concurenţi, după Germania şi Turcia.

Felicitări reprezentanţilor noştri, care au participat cu piesa “Playing With Fire”. Ei au obţinut un total de 162 de puncte, din care punctajul maxim de 12 puncte a fost acordat de Republica Moldova, 10 puncte – Spania, Suedia, Norvegia şi Portugalia şi 8 puncte – Danemarca, Marea Britanie, Cipru şi Israel.

Mai jos se găsesc clipurile celor 3 câştigători, dar şi câteva care mi-au plăcut mie.

Locul 1 – Germania

Locul 2 – Turcia

Locul 3 – România

altele care mi-au plăcut (nu neapărat în ordinea preferinţelor)

Serbia

Belgia

Danemarca

Portugalia

Spania (chiar şi cu “invazia” acelui spectator pe scenă)

Moldova

Şi marea ma dezamăgire a fost prestaţia GRECIEI. Nu mi-a plăcut deloc. În loc să îmi amintească cu drag de vremurile din Atena, m-a dezamăgit cumplit.

Grecia

2 thoughts on “România, locul 3 la EUROVISION, la anul ne vedem la BERLIN!

    dennis said:
    30 May 2010 at 12:18

    am vazut ca lumea nu a digerat victoria germaniei pe motiv ca nu le-a placut melodia. mie mi-a placut si am zis ca o sa ia puncte multe. nu m-am inselat 😉

      Alina Gâdoiu responded:
      30 May 2010 at 12:21

      Mie deloc. Mie mi-au placut cele pe care le-am mentionat dupa locul obtinut de Paula si Ovi.

Leave a Reply

