Mâine este ZIUA MEA

Posted on

Mâine este ZIUA MEA. Încă nu îmi vine să cred că a mai trecut un an, în care s-au întâmplat lucruri frumoase, dar şi mai puţin frumoase – dar aşa este în viaţă, avem parte de bucurii, dar şi de neplăceri – însă important este să le trecem peste toate, cu putere şi cu fruntea sus.

Oameni din jurul meu, dragi mie, m-au întrebat ce cadou aş vrea. Nu vreau nimic. Chiar nimic, în afară de acele amănunte mici din cântecul “La Mulţi Ani”, adică: sănătăte, zile senine şi fericire pentru toţi cei pe care îi îndrăgesc şi … mie.

De câţiva ani încoace, data de 23 iunie mă duce cu gândul la o melodie a celor de la Partizan: ” … mâine este ziua ei, Doamne, ce cadou să îi iei, un cadou mai special, Mercedes ar fi banal, are deja 2 jeepuri, vile şi alte nimicuri, ştiu precis ce i-ar plăcea vrea să salveze lumea …”. Nu am nimic din ce are FATA MODEL a lui Artanu, însă dorinţa ei este şi a mea.

Leave a Reply

