Salata de pui de la Crinul Alb

Posted on

[articol publicat în revista Zile şi Nopţi, săptămâna 8-23 iulie 2010]

O salată de crudităţi cu bucăţi de pui la grătar

La finalul lunii iunie, mi-am serbat ziua de naştere. Îmi doream o aniversare simplă, dar frumoasă. Iar pentru a mă bucura din plin de această zi, aveam nevoie ca invitaţii mei să simtă şi ei, la rândul lor, cât mai bine cu putinţă. Implicit, locul trebuia să ne placă şi să ne simţim bine acolo. Nu a fost greu să iau o decizie asupra unui local pentru că era atât de simplu. Gândul m-a dus cu repeziciune spre Crinul Alb.

Aici eşti întâmpinat de mult bun gust, de servicii de calitate, şi orice mâncare comandată este o delicatesă. Invitaţii mei au optat pentru pizza, iar eu am ales o salată. Dar nu orice fel de salată. Este vorba despre Salata mixtă cu bucăţele de pui la grătar. O combinaţie perfectă între salata verde, varză, morcovi tăiaţi felii, brânză feta, roşii şi evident, bucăţele de pui la grătar. O porţie este suficientă cât să ne sature, iar preţul este de asemenea accesibil.

Ne-am simţit bine la Crinul Alb şi ştiu că oricând avem posibilitatea vom reveni. Au sortimente variate de paste, pizza, peşte şi alte specialităţi culinare. Şi are marele avantaj de a fi deschis non-stop. Mai mult, terasa este numai bună pentru zilele calde de vară. Cred că am identificat suficient de multe ingrediente pentru a avea parte de o aniversare sau întâlnire pe cinste, la Crinul Alb.

Leave a Reply

