Quiz cinematografic

Posted on Updated on

În ultima perioadă, activitatea mea pe blog s-a redus simţitor. A fost o vară plină: am fost veselă, am fost tristă, am muncit, de multe ori, până la epuizare, am organizat Lecturi Urbane, am tot apărut prin mass-media locală – deşi evit atât de mult – , am călătorit, am iubit, am plâns, am râs. Am făcut tot ce am putut. Acum aştept o schimbare. Vreau o binemeritată vacanţă şi timp de două săptămâni să uit de tot.

Până atunci însă, haideţi la Quiz cinematografic, la Lotus Center, duminică, 8 august, de la ora 20.00.

Preluare www.e-bihoreanul.ro: Concertul va fi urmat de un test de cunoştinţe din domeniul cinematografic la care vor participa Şerban Pantea, directorul Hollywood Multiplex Oradea, Patricia Peev, prezentatoarea emisiunii “Cinemaniac” de la TVS şi Alina Gâdoiu, blogger. Cunoştinţele concurenţilor despre filmele şi actorii perioadei respective vor fi testare de către Beatrice Szuhai.

Leave a Reply

