Top Expo 2010

Posted on

TOP PRESS – media, pr & events – are plăcerea să vă invite la TOP EXPO 2010 – cel mai complex eveniment din seria târgurilor şi expoziţiilor organizate în 2009 şi 2010, fiind în acest moment singurul organizator de pe piaţa locală.

Experienţa acumulată precum şi dialogul permanent cu clienţii noştri ne-au dat ambiţia de a merge mai departe şi de a oferi tuturor posibilitatea de a-şi promova propria afacere, respectiv produsele, în mod direct, indiferent de domeniul de activitate.

După TOP AUTO – expoziţie auto (octombrie 2009 şi iunie 2010), TOP EVENTS  – târg horeca şi săli de nunţi (noiembire 2009) şi TOP TRAVEL – târg de turism (aprilie 2010), ne propunem să dezvoltăm TOP EXPO – târg general de bunuri de larg consum, cu participare naţională şi internaţională. TOP EXPO a fost gândit în ideea susţinerii mediului de afaceri şi îşi propune creşterea segmentului de vânzări, dezvoltarea unor parteneriate durabile (pe plan intern şi internaţional), precum şi susţinerea şi comunicarea în piaţa brand-urilor participante.

Cu participanţi din România şi Ungaria, TOP EXPO 2010 este cel mai amplu proiect pe care îl dezvoltăm pentru că reuneşte în acelaşi eveniment diverse domenii: construcţii, amenajări interioare şi exterioare, ambient şi design, mobilă, imobiliare, automoturisme, autoutilitare, utilaje, îmbrăcăminte, produse alimentare, servicii şi lista va fi completată de alte domenii de activitate, care îşi vor găsi, cu siguranţă locul în cadrul târgului general de bunuri de larg consum. Târgul va fi gândit pe zone, în funcţie de domeniul expus (exemplu: zona food, zona imobiliare, zona îmbrăcăminte/încălţăminte, zona construcţii, zona mobilă, etc.) S-au înscris până acum firme din Oradea, Satu Mare, Braşov, Ploieşti, Târgu Mureş şi din Ungaria, care îşi vor expune oferta asortată cu reducerile specifice unor astfel de manifestări. În interior, orădenii vor găsi încă de la intrare oferta producătorilor tradiţionali din Bihor atestaţi de direcţia pentru Dezvoltare Agricolă şi a principalelor hypermarket-uri – exemplu SELGROS Cash & Carry.

Totodată, firme cu tv products – teleshopping, direct marketing şi încălţăminte/îmbrăcăminte apar tot în zona de intrare. În zona de mobile, orădenii pot vedea oferta Resignum sau Arcadia, in zona construc-ambient, ii asteapta Termoline, Termoland, Novambient, Victor, Decomex, Porcelanosa, San Marco, Trilak, Aba Ro, Dusa Door, Depozitul de instalaţii, etc., în zona amenajări – Dacardi, Ka Luna, Pofi Garden, Pool Control, Natural Stone, s.am.d., în zona auto – Hyundai Carbenta, AutoBara&Co, utilaje agricole, etc.

TOP EXPO 2010 se desfăşoară sub egida TOAMNEI ORĂDENE 2010, în parteneriat cu Primăria Oradea şi Casa de Cultură a Municipiului, între 24 şi 26 septembrie, la Sala Sporturilor Antonio Alexe din Oradea. La exterior, pe platoul dinspre Casa Tineretului, vor fi amplasate terase-restaurant pentru publicul vizitator, respectiv o scenă unde ne propunem desfăşurarea de evenimente conexe, concursuri cu premii şi momente artistice (dans şi concerte – tematice pe zile – moderne şi folclorice).

Programul expoziţional propus este:

– vineri, 24 septembrie – orar: 09.00 – 20.00 exterior şi 12.00 – 20.00 interior cu deschiderea oficială la ora 12:00

– sâmbătă, 25 septembrie – orar: 09.00 – 20.00

– duminică, 26 septembrie – orar 09.00 – 18.00

Biletul de intrare va fi de 5 lei. Pe baza biletului, fiecare vizitator primeşte un bilet de tombolă care îi poate aduce unul dintre următoarele premi: 10 premii surpiză oferite de SELGROS Cash & Carry, o centrală de aer condiţionat oferită de TERMOLAND şi o bicicletă oferită de DEPOZITUL DE INSTALAŢII. Extragerea premiilor – duminică – ora 18.00.

Deschiderea oficială va fi vineri, 24 septembrie, ora 12.00, la scenă. Deschiderea va fi urmată de lansarea noului Renault Master oferit de AutoBara & Co la ora 13.00 şi la ora 14.00 de concursul de gătit al presei. Lista completă a evenimentelor va fi comunicată săptămâna viitoare, odată cu definitivarea desfăşurătorului, în timp pentru a le putea promova cu ajutorul dvs.

Partenerii evenimentului: Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, Direcţia pentru Dezvoltare Agricolă Bihor şi Koros Trade Kft Ungaria. Parteneri media: Kiss FM, Zile şi Nopţi.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s