A venit Moş Nicolae

Posted on Updated on

De ce nu mai scriu pe blog în ultima perioadă? Este o întrebare pe care mi-o adresez frecvent.  Cândva scriam zeci de posturi într-o săptămâna, acum abia dacă mai dau un copy-paste la articolele pe care le scriu pentru publicaţia cu care colaborez de mai bine de un an şi jumătate, adică cu Zile şi Nopţi, ediţia de Oradea.

Nu am mai scris pentru că nu am mai avut timp, inspiraţie, pentru că nu voiam să îmi împrăştiu bucuriile sau supărările. Pentru mine, 2010 a fost un an al încercărilor, un an în care am învăţat că viaţa nu este atât de roz cum o credeam, că eram mult prea optimistă în contextul în care nimic nu părea să se îndrepte.

E seara de Sfântul Nicolae. În urmă cu mulţi ani reprezenta una din marile bucurii pe care le aducea sosirea iernii. Acum este doar o zi, cu iz de sărbătoare, în care mă bucur pentru bucuria copiilor care caută curioşi în ghetuţe cadourile lăsate de fratele mai mic al lui Moş Crăciun.

Mă aşteaptă din nou sărbătorile, iar anul nou sper să fie unul mult mai bun, să pot zâmbi, să pot să o iau de la început cu mai mult optimism. Mă pregătesc să plec cât de curând într-o ţară mult mai civilizată decât a noastră, să schimb puţin atmosfera şi să îmi pot face ordine în gânduri. Şi să mă întorc debordând de energie. Asta sper!

E ciudat cum aparenţele pot însela adesea şi cum lumea trăieşte cu impresia că dacă pari să nu ai nicio problemă, chiar nu. Dar viaţa este un teatru cu mulţi actori şi fiecare îşi joacă rolul aşa cum ştie mai bine. Din păcate însă, firul vieţii se rupe, de prea multe ori, mai repede decât credem. Anul acesta câţiva oameni dragi mie s-au înălţat spre ceruri, mult prea repede. Fapt ce ne face să ne întrebăm de ce se întâmplă toate astea, de ce suntem atât de efemeri în lumea aceasta? Cum se face că în ultima perioadă am auzit prea puţine lucruri bune şi prea multe lucruri dureroase?

Cred cu tărie, fiindcă îmi doresc din tot sufletul, că 2011 va fi unul mult mai bun. Dar până atunci mă bucur, totuşi, de Moş Nicolae, dar mai ales de Moş Crăciun.

One thought on “A venit Moş Nicolae

    Ramona said:
    27 December 2010 at 15:57

    …”imprastiu” -erata.

Leave a Reply

