3 ani de bloguşor!

Posted on Updated on

Blogul meu pare, de la o vreme, abandonat. Sporadic, mai postez câte un articol din cele pregătite pentru Zile şi Nopţi Oradea.

Îmi dau seama, în fiecare zi, cum ne găsim timp pentru tot felul de lucruri în aparenţă foarte importante, dar în fapt, lipsită de cea mai mică relevanţă.

Totuşi, azi mi-am găsit timp şi inspiraţie să scriu. Aşa cum o făceam şi altădată … Acum însă impulsul a fost dat de cei 3 ani de aniversare ai blogului meu. Era momentul să îi spun „La Mulţi Ani” şi cu această ocazie să îi datorez şi explicaţii pentru lipsa de comunicare.

Anul 2011 a început cu greu. Mă aşteptam să fie unul extraordinar, însă, contrar aşteptărilor mele a debutat cu multe obstacole, încercări, nereuşite, greutăţi şi probleme. Primele luni au fost un dezastru. Cu toate acestea, am găsit suficientă putere să pot să trec peste ele şi să mă apropiu de mijlocul acestui an şi de aniversarea mea de 27 de ani.

În acest an, am muncit foarte mult, m-am refugiat în acest plan, pentru a estompa oarecum alte neajunsuri. Am continuat colaborarea cu site-ul de turism www.clubvacanta.ro, scriind materiale atât în limba română, cât şi în limba engleză, am mers în continuare cu Zile şi Nopţi Oradea, ba mai mult am preluat şi partea editorială de la Zile şi Nopţi Arad. În plus, m-am apucat mai intens de mărgelit (şi graţie Facebook-ului, am reuşit să îmi formez o „clientelă” frumoasă şi încântată de ceea ce le pregăteam), ceea ce a devenit mai mult decât un simplu hobby.

Însă, după atâta continuitate, am rupt şi un lanţ. ÎN aprilie, am decis să plec de la firma la care am crescut şi m-am format, DEC-IT. A fost o schimbare oarecum ciudată, dar în viaţa trebuie să luăm decizii mult peste puterile noastre. Aşadar, de aproape 2 luni, mă specializez în continuare pe Marketing şi PR, dar şi mai mult pe Resurse Umane în cadrul Qubiz. Am multe responsabilităţi, dar le iau treptat, să pot face faţă aşteptărilor. Am nişte colegi  minunaţi, un mediu ambiant excelent şi multă putere de muncă.

Şi, în ciuda aparenţelor, mai am timp pentru mine şi propria viaţă. În fond, it is all about time management, să ne stabilim priorităţile şi lucrurile care ni se par esenţiale. Cel mai mult mă bucur că am încercat să reintru într-o viaţă mai liniştită, lipsită de prea multe evenimente mondene. Şi e atât de bine!

Am ţinut foarte mult să îi urez bloguşorului meu „La Mulţi Ani” şi să îi impărtăşesc din experienţa mea din ultimele luni. Să ne recitim cu bine!

One thought on “3 ani de bloguşor!

    Alin said:
    29 May 2011 at 19:30

    La Multi Ani blogusorului! 🙂

Leave a Reply

