Simt miros de sărbătoare

Posted on Updated on

Chiar dacă vremea de afară e una mai degrabă tomnatică, decât de primăvară, pe străzi, în aer, şi peste tot, simt miros de sărbătoare.

A venit vremea să celebrăm, din nou, sărbătoarea Paştelui. Ouă roşii, ouă de diverse culori, încondeiate sau nu, iepuraşi (şi de ciocolată), miel, drob şi alte bucate, sunt doar câteva dintre bucuriile acestei Sfinte Sărbători.

Pentru mine e una specială. În acest an. Mai specială decât în multe alte dăţi. Îi am alături pe cei dragi (veniţi chiar şi de departe), am trecut peste evaluarea mea la un an în Qubiz, şi a fost una deosebit de frumoasă (şi chiar emoţionantă), am început să primesc atenţii drăgălaşe de la oameni foarte dragi sufletului meu (vezi foto).

Aş fi atât de nerecunoscătoare să nu mă bucur pentru toate acestea, să nu mă bucur de tot ce mi s-a întâmplat în ultima perioadă, după multe ploi şi furtuni. Abia după toate cele mai puţin bune, poţi aprecia fiecare lucru mărunt la adevărata-i valoare. Sunt liniştită şi bucuroasă pentru tot ce mi-a fost dat.

În următoarea săptămână, la fix un an de când am păşit în Qubiz, voi pregăti colegilor o gustare dulce. Aşa ca de un an drag alături de ei. În semn de preţuire pentru că îmi sunt aproape şi pentru că au gânduri bune pentru mine.

Dar până atunci, mă voi delecta alături de cei dragi, în aceste zile de Sărbătoare.

Paşte Fericit şi vouă, dragii mei cititori 🙂

Leave a Reply

