Şi a mai trecut un an

Posted on Updated on

Azi am fost nostalgică. Probabil că şi vremea de afară, unele gânduri care mă apasă, diverse probleme mici adunate, toate la un loc au contribuit la această stare.

Acum fix un an de zile, spuneam adio celor 4 ani. Simţeam picuri reci pe obrajii mei, amintiri răscolindu-mă, suflete calde lăsând în urmă. Nu ai cum să nu îi iubeşti, pe acei oameni care mi-au fost alături şi la bine, dar şi la greu.

Dar pentru că uneori suntem constrânşi de situaţii, alegem alte drumuri. Am tot vorbit de subiect, şi nu voi mai intra în detalii, cert este că uneori mai doare. Sunt multe prea multe amintiri şi prietenii legate.

În mod cert, însă, decizia luată a fost una bună. Evaluarea mea la un an de zile a fost aparte şi mi-a dat încredere să merg mai departe. Să fiu convinsă că a fost cea mai bună hotărâre pentru ambele părţi.

Şi totuşi nostalgia nu este ceva peste care poţi trece cum ai clipi. Şi a rămas. Şi pe finalul zilei. Dar sunt convinsă că mâine dimineaţă, voi avea grijă ca atunci când voi duce ceva dulce celor care îmi sunt acum alături, starea mea va fi alta.

Sper că o dată şi o dată va ieşi soarele şi pe strada mea. Dar acum, dintr-un alt punct de vedere. Pentru că profesional, jumătate de soare îmi este alături. Din celelălt punct de vedere, norul nu se lasă purtat de vânt.

Mai sper să fie şi el fericit. Cu sau fără sentimentele pe care i le port, să fim fericiţi. Şi încrezători că totul va fi bine. În final.

Şi a mai trecut un an. Şi vor mai trece şi alţii, şi de fiecare dată, pe 18 aprilie, voi privi cu nostalgie spre 18 aprilie 2011. Zi tristă şi totuşi cu speranţe.

Leave a Reply

