And sometimes, it’s too good to be true …

Posted on Updated on

E foarte greu să o iei de la început. Dar se poate. Cu voinţă şi credinţă, chiar se poate. Nu sunt, nici pe departe, singura persoană care a reuşit, dar dacă prin puterea exemplului meu pot ajuta, o fac cu foarte mult drag (se ştiu ei).

Am lăsat în urmă 4 ani într-o firmă şi am luat-o de la 0. Altundeva. Am ales să fac acel pas din multe motive: din nevoie de a face ceva nou, de a explora, de a învăţa, de a face şi mai mult pentru creşterea mea profesională, şi mai ales personală. Şi zic că sunt pe drumul cel bun. Sunt conştientă că mai am atât de multe de învăţat, dar se poate. Acum, nu doar că mi-am recăpătat încrederea în mine, dar sunt self-managed, iar într-un an şi jumătate am învăţat atât de multe, încât nu am cuvinte.

La fel şi cu iubirea. Am plâns, am trăit ce înseamnă nopţi nedormite, pline de “De ce-uri”, şi alte mii de întrebări fără răspuns. Am crezut că se va schimba ceva şi că va fi ca la început. Dar nu. Din contră. Nimic nu s-a schimbat.

Mi-au trebuit luni pline să înţeleg de ce nu a fost să fie. Dar, acum, am suficientă maturitate să dau răspuns acelor întrebări care cândva mi se păreau existenţiale.  Pentru mine, desigur.

Acum, însă, privesc la rece şi tot ce atunci mi se părea superb, sunt de fapf doar nişte părţi infime din ceea ce înseamnă frumosul cu adevărat. Şi am avut puterea să o iau din nou de la început.

Am putut să plâng. De fericire. Să las în urmă lacrimile acelea, care cândva, nu mai încetau şi să las loc celor de bucurie. Cât de mare poate fi fericirea? Atât de mare încât te întrebi cum după atâta furtună, a ieşit soarele şi pe strada ta. Atât de mare încât ajungi să te întrebi dacă nu e doar un vis frumos şi cineva va veni să te trezească.

Dar chiar se întâmplă. Se spune că lucrurile bune se întâmplă celor care au puterea să aştepte. Adică celor care au trecut prin multe momente de răscruce, iar acum se poate bucura din plin de magia şi savoarea clipelor cu adevărat frumoase.

Deci da, se poate. Trebuie însă multă voinţă şi să îţi doreşti cu adevărat să lupţi pentru asta.

And sometimes, it’s too good to be true …

Leave a Reply

