Decembrie. Din nou.

Posted on Updated on

E decembrie. Din nou. A mai rămas atât de puţin din 2012. Iarna s-a instalat şi la Oradea. De ieri, ninge întruna. Cred că în acest caz, cei mai fericiţi sunt copiii. Şi eu mai puţin. De pildă, mă îngrozeşte faptul că de fiecare dată, la început de lună decembrie, autorităţile “sunt luate prin surprindere” de zăpada aşezată peste tot. Iar pietonii şi şoferii fac adevărate cascadorii prin trafic şi pe unde trec. Şi atunci cel mai bine mi-este acasă. Locul în care sunt liniştită, îmi pot vedea de-ale mele, pregăti pentru o nouă săptămână, gândi strategii şi pune ţara la cale. La propriu. Dar şi la figurat 🙂

3918_486982074680186_842481281_nMă pregătesc pentru cea mai plină săptămână care a mai rămas în acest an la Qubiz. Am foarte multe de pregătit şi de organizat, însă aştept cu foarte mare nerăbdare toate cele. Sper să îmi iasă aşa cum îmi doresc. Pe 15 decembrie, avem Petrecerea de Crăciun, iar următoarea săptămână va fi una ca de final de an. Apoi, din 24, voi intra într-o mică vacanţă, motiv de delectare şi de călătorie. Am mari emoţii pentru tot ce mi se întâmplă în următoarea săptămână, nu doar profesional, ci şi personal, şi abia aştept să le duc pe toate la buna îndeplinire :). Am încredere în forţele mele.

Am fost zilele trecut la un concert extraordinar Direcţia 5. Şi da, mi-au amintit ce minunat pot cânta.

Da, e decembrie. O lună plină pentru mine. O lună plină de emoţie. De sentimente. De drag. De bucurie. Îmi place luna aceasta, deşi uneori mă copleşeşte cu căldura ei şi mai ales la gândul că în această lume, mulţi oameni, de Crăciun, nu ştiu ce înseamnă această sărbătoare. Fie că nu au trăit-o din pricina greutăţilor vieţii, fie că au uitat să se mai bucure de ea. Şi atunci mă duc cu gândul spre copii şi familii nevoiaşe pentru care sper să pot aduce un zâmbet în următoarea perioadă.

A fost un an plin. Şi frumos. Am luptat mult pentru tot ce mi-a oferit el. Am lăsat în urmă toată durerea şi toată lacrimile din 2011, şi am luat-o de la început. Nu a fost deloc uşor, dar mi-am dorit mult să pot să o iau de la început. Şi am reuşit. Un job fain, preocupări multe şi diverse, am călătorit mult şi sper eu, că mai urmează, m-am integrat foarte bine şi în Oradea Toastmasters, şi mi-am deschis din nou inima. Sper ca în 2013 să pot păstra tot ce am obţinut în 2012, şi să fie unul liniştit, plin de sănătăte şi pace. Şi cine ştie ? Poate îmi rezervă o schimbare.

Până la un nou decembrie, să auzim de lucruri minunate. Revin curând cu noutăţi. 🙂

Leave a Reply

