Sănătate să avem. Că e mai bună decât toate !

Posted on Updated on

Ziua de azi a fost una plină de învăţăminte. Mi-am dat seama că pot fi mai puternică decât un geam care se prăbuşeşte peste mine, dar mai slabă decât durerea unor oameni care, la fel ca şi mine ajung pe patul de urgenţă, au diverse cazuri care necesită asistenţă imediată.

Am ajuns la urgenţă, după un incident aparent mic. Am aşteptat ore bune să ajung să mi se facă diverse analize, motiv pentru care în jurul meu apăreau tot felul de oameni cu diverse probleme care nu mai suportau amânare. Ochii mei începeau să fie împânjeniţi de lacrimi, care curgeau şi curgeau fără de oprire. În mintea aveau să curgă tot felul de pasaje mai mult sau mai puţin triste, to-do-uri neterminate şi un şir infinit de întrebări existenţiale.

sanatate cai mai buna decat toate.flv_snapshot_00.01_[2012.04.26_21.03.52]

La un moment dat, nici nu mai ştiu cum, am fost dusă dintr-o sală în alta pentru vari-analize. Mai ştiu că în aşteptarea rezultatului, am ajuns la trista concluzie că în această ţară, oricum poţi fi, numai să nu fi bolnav. Pentru că atunci, eşti sau nu îngrijit. Depinde de noroc.

Când a venit rezultatul – unul favorabil – nu îmi venea să cred. După aproape 5 ore de aşteptare, eram bine. Sănătoasă. Tot ce îmi puteam spune era că îi mulţumesc lui Dumnezeu că m-a avut în pază. Şi să nu îmi doresc nimic altceva decât să fiu sănătoasă. Şi eu. Şi cei dragi. Şi cei din jurul meu. Şi am plecat cu speranţa că nu mă voi mai întoarce prea curând.

Am învăţat încă o dată ce important este să ai sănătate. Toate celelalte sunt detalii, pe care le putem obţine dacă ne dorim mult. Am rămas cu o imagine tristă din toată această poveste şi totuşi cu bucuria că în tot răul este şi un bine. Că învăţăm ceva din fiecare experienţă. Ne face mai puternici. Chiar mai puternici decât un geam.

În fond, sănătate să avem. Că e cea mai bunî decât toate !

Leave a Reply

